Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det for noe?
Høres ikke gøy ut akkurat.. [emoji20]
Ja det hjelper veldig.Gutten vår på straks 2 år har hatt 3 affektanfall. Tok en stund før vi fikk diagnosen. Syns det er veldig skummelt når det står på, men hjelper litt nå som vi vet hva det er for noe.
nå har han det ikke lenger? Hvor gsmmel er han nå? Her har det både vært når hun har slått seg og hvis hun virkelig ikke vil noe. I går ved henting skulle hun ikke ha på seg jakke , hylskrek ...og så besvimte hun :/ heldigvis rask tilbake igjen og var ikke sliten denne gangen . Det var hun sist.Storebror hadde det, ganske ekkelt de første gangene han skreik til han besvimte. Heldigvis hadde jeg opplevd ett par milde runder med han før han fikk det kraftigste anfallet foran mamma, hun fikk helt panikk. Tror han hadde anfall fra 9mnd til ca 2år.
Min pleie å få milde anfall når han slo seg og kraftigere når han ble redd.
Det er arvelig og både jeg og min søster hadde en litt annen variant. Han hadde i hovedsak bleke anfall og vi blå.
Mhm kjenner litt på det selv, men bør jo unngås ja. Her har det vært 4 anfall nå, en av de ble hun blå på leppene . Alle gangene besvimt . Mhm fikk beskjed om det med arvelighet . Jeg kan besvime , men det er kun ved sprøytakingJeg er tante til ett barn som hadde dette hyppig, det var svært skremmende for oss rundt og ingen av oss turte å trigge barnet.
Vi ble svært ettergivende, vi vet jo i dag at det burde vi ikke blitt. Heldigvis var disse anfallene borte ved 5/6 års alderen om jeg husker rett. Ene barnet mitt gråt seg ofte blå, men var ved bevissthet hele tiden. Dette er vist arvelig, og jeg vet at min onkel gråt seg bort som de sa den gangen han var liten [emoji5]
Då du fikk en link der.Hva er det for noe?
Høres ikke gøy ut akkurat.. [emoji20]