Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen av dei eg bruke e vel anbefalt for gravide, men da e fordi dei ikkje e forska særlig mykje på. Men har ikkje funne konkrete bivirkninga så har skada forsteret, og velge derfor å la gravide fortsetta på diBruker cetrizin. Men all allergimedisin kan ikke bruker når man er gravid. Jeg hadde glemt mine hjemme og skulle få av ei på jobb. Leste på pakningsvedlegget at det ikke var anbefalt for gravide. Så da lot jeg være.
-Taster fra appen-
Bruker cetrizin. Men all allergimedisin kan ikke bruker når man er gravid. Jeg hadde glemt mine hjemme og skulle få av ei på jobb. Leste på pakningsvedlegget at det ikke var anbefalt for gravide. Så da lot jeg være.
-Taster fra appen-
Så braJeg snakket med legen om bruk av denne type og zyrtec. Det stemmer at det står i pakningsvedlegget at man ikke skal ta de, men legen leste opp for meg at jeg trygt kunne bruke disse. Det er ikke gjort funn på skade av fosteret tidlig i svangerskapet.
Tåler ikke cetrizin jegjeg bruker aerius til vanlig, men har byttet over til cetirizin, legen min mente det var best ettersom at det er forsket lenger på graviditet og cetirizin, enn aerius![]()
nbBruker cetrizin. Men all allergimedisin kan ikke bruker når man er gravid. Jeg hadde glemt mine hjemme og skulle få av ei på jobb. Leste på pakningsvedlegget at det ikke var anbefalt for gravide. Så da lot jeg være.
-Taster fra appen-
rAlt kan brukes etterlyse publiseringer, vi som er i yrke er oppdatert på dette
nb
Har fått beskjed om at både zytrec og cetrizin av to leger og jordmor, så jeg stoler på deJeg fikk beskjed fra fastlegen min at de anbefalte ikke medisin under svangerskap med mindre de MÅ.
De eneste tabelettene jeg kunne ta var zyrtec, men kun hvis det var krise.
Så jeg holder meg borte fra de. Bruker spray og øyendråperMerker at allergien er litt bedre så langt i svangerskapet. Jeg er normalt hyperallergisk.. *ATSJOOOOO*
Nei? Reagerer du på de?Tåler ikke cetrizin jeg![]()
Blir ekstremt trøtt, får hodepine og kvalme/oppkast... Er mye medisiner jeg ikke tåler, av en eller annen grunn :-/Nei? Reagerer du på de?