Adventsstjerna er kommet opp! :)

Første dagen jeg har hatt noe som helst form for energi så har utrolig nok, ENDELIG, etter seks uker med kattevask av samboer, fått vasket hele huset skikkelig godt, lukter deilig sitron etter gulvsåpa :D kjempe fornøyd, og syns det er mye hyggeligere å kjøpe ting å pynte med når jeg bare kan plassere det med engang jeg kommer hjem så i morgen skal jeg handle inn litt om jeg orker :D

Første dagen jeg har hatt noe som helst form for energi så har utrolig nok, ENDELIG, etter seks uker med kattevask av samboer, fått vasket hele huset skikkelig godt, lukter deilig sitron etter gulvsåpa :D kjempe fornøyd, og syns det er mye hyggeligere å kjøpe ting å pynte med når jeg bare kan plassere det med engang jeg kommer hjem så i morgen skal jeg handle inn litt om jeg orker :D

Woæo!! Bra jobba! :) deligå ha det glitrende reint (en skjelden gan her)! :D kos deg masse i morgen! Da kan du sette deg med bena høyt med ekstra god samvittighet i morgen kveld! :)

For meg er jula så uendelig langt framme og jeg orker ikke tenke på det en gang.. Håper bare jeg blir noenlunde i form til selve jula..

Hos meg så har alt rotet etter at jeg har vært så kvalm vokst over hodet på meg. Det bugner i skittentøyskurva, og jeg har liten tro på at den kommer til å bli tom før jul. Så her i huset så tror jeg at det kun blir vindusvask på søndag slik at vinduene er rene når jeg henger opp adventsstjernene:)

Back
Topp