Adventsstake?

trixi

Forelsket i forumet
Har ingen ting med barn å gjøre, men jeg spør allikevel: Har du fin adventsstake? Min er så stygg og i stad traska jeg rundt i ørtogførti butikker for å finne en ny, men fant ingen jeg likte....

Jeg ønsker meg en til å ha kubbelys på.... Eller i alle fall en fin til vanlig lys... Noen som vet hvor de har det?

Nille har, sånne kosebutikker som mamma kaller det, sånn emd all verdens pynteting, glassmagasinet, noen matbutikker også (Har sett det på obs iallefall)

Min er kjedelig, 4 hjørner og sånn bølge mellom hver. Og lilla lys med glitter på! Men har jeg tent lys? Nei[&:]

ja æ vet æ har sedd en men huske ikkje kor[8|] vi har åsså en sånn vanli gammeldags, men ønske mæ en i svart smijern, passe litt bedre inn her hjemme[:)]

har en sort enkel en, men uten lys i for det har jeg glemt å kjøpe [8D][8|] 
tror jeg kjøpte den på nille. [8|] men husker ikke..

ORIGINAL: trixi

Har ingen ting med barn å gjøre, men jeg spør allikevel: Har du fin adventsstake? Min er så stygg og i stad traska jeg rundt i ørtogførti butikker for å finne en ny, men fant ingen jeg likte....

Jeg ønsker meg en til å ha kubbelys på.... Eller i alle fall en fin til vanlig lys... Noen som vet hvor de har det?

tilbords har vel mye fint

har et hvitt fat, svarte kubbelys, og som pynt har jeg små runde lakriser og glass perler... Enkelt og greit..

Jeg kjøpte min på black design i fjord å den kan jeg velge om jeg vil ha runde kubbelys på eller vanlige lys[:)] Jeg liker den veldig godt og har runde kubbelys på[:)]

Back
Topp