Adventspynting

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
Her har vi bare byttet ut løperne til lilla løpere og alle stearinlys, telys og kubbelys er i lilla også adventsstaken er fremme men ellers har vi ikke fått opp så mye mer.. emoticon

Hva med dere jenter?
 
Helt æslig så må jeg ta litterann hver dag. har ikke ork til å styre på mye. Fikk opp noen gardiner i dag. Skal sette fram en kalender i morra. litt om litt her
 
Her er det pyntet til juuul! :-D
Har ikke noe lilla og det er helt greit kjenner jeg. Liker rødt! Og nisser! :-D
 
her er alt lilla :D utenom på kjøkkenet, der skal jeg henge opp nisse gardiner 1.desember, pluss at jeg skal henge opp adventskalender.

 
kjenner eg ikje orker og pynte med lilla nå forså og finne frem d røde senere. SÅ her er det rødt fra 1 adventsdag :)
 


lnie skrev:
Her er det pyntet til juuul! :-D
Har ikke noe lilla og det er helt greit kjenner jeg. Liker rødt! Og nisser! :-D

samme her.. lilla er ikkje jul for meg... RØDT og NISSER er jul :)
 
Sier meg enig med mange over her: det er rødt som gjelder! Gjør det sånn at jeg pynter litt og litt utover desember, så det blir mer og mer jul for hver helg. Til nå er det kun adventsstjerne, adventsstake med røde lys, elektrisk lysestake og adventskalender. Og lysdekorasjon i vinterhagen. Neste helg blir det litt mer, og sånn fortsetter det. Synes ellers at det blir for kort tid til å nyte julepynten. Når nyttårsaften kommer, er julen over, synes jeg, og jeg vil rydde plass for det nye året. Men advent er den ordentlige stemningstiden, og da vil jeg ha julepynt!!
 
Lilla hører med i adventstida for meg. Jeg har en lilla løper, julestjerne, julekuler i vinduet og en adventsstake uten lys i... Skapet var fullt av grelle gule påskelys da jeg skulle finne lys på søndag, og i går var de utsolgt for lilla lys overalt. Juletre skal jeg ikke ha i år, en 17 måneder gammel gutt klarer aldri å holde fingrene unna. Det fikk jeg bekreftet da han pekte på en julekule og sa "ball" (hmmm, har kanskje skrevet dette her før... Fikk plutselig en deja vu følelse...) Jeg tror ikke jeg kommer til å pynte så mye mer til jul. Min lille kommer til å leke med alt. I begynnelsen kommer jeg til å si nei, men det ender med at han får lov når det har gått en stund. Så  bedre at det ikke står fremme egentlig.
 
Jeg har satt opp stjerner, lysestaker, "stjernegardin" ("lysgardin"), englespill og adventstake. Og så har jeg kjøpt inn en amaryllis og en gjeng svibel. Og noen juleduker har jeg tatt frem (jeg har kun "retro" som er ca fra 50-tallet).

Ellers pynter ikke jeg mer til jul. Jeg synes at det er viktigst å få på plass ting som lyser opp det mørke og at det lukter jul fra svibel. 

Jeg kjenner også at jeg gleder meg vilt til å spise lussekatter og all julemat. Pepperkaker og clementiner har jeg spist i en måned allerede
 
Har lilla løpere og lilla vevd duk på spisestuen - lilla kubelys og adventstake;-) Pyntet huset med litt lys utvendig (mannen..) og stjerner i 4 vinduer!! (hehe, begge jentene fikk seg en søt liten stjerne på rommene sine)
 
har ikke fått opp noe særlig her enda heller
 


SF100808 skrev:
her er alt lilla :D utenom på kjøkkenet, der skal jeg henge opp nisse gardiner 1.desember, pluss at jeg skal henge opp adventskalender.


Så fin
 
Back
Topp