adventslys

ostepoppen

Gift med forumet
hvilke farge bruker dere på lysa????

vet  itte helt om je ska ha hvite eller lilla...for meg er jo liksom lilla adventsfargen,  men det passer egenli itte med lilla lys på den nye adventstaken min....

Jeg skal a lilla. Synes det er riktig å bevare tradisjoner og adventstiden er lilla. Hvis det skal være hvitt ele året synes jeg det blir litt kjedelig. Jula er rød, påska gul og advent lilla - sånn er det bare for meg.

her blir det bare hvite tror jeg.... kanskje jeg kjøper noen lilla... hmmm[8|][8D]

vet ikke hva slags farge jeg skal ha, enten lilla eller hvite[:)]

hvite, men hadde egentlig litt lyst på lilla. har kjøp kubblys også, men skal se om jeg finner tall evt, klistremerker for å pynte med. 

skla ha lilla det er det man skal ha til advent inni hodet mitt.... og når advent er over setter jeg røde lys i den så er den julestake... hehe...[:D]

Tror det blir sølv-lys her i år...
Hvis jeg ikke finner noen fine lilla når jeg skal på shopping på onsdag[8D]
Har ikke hatt tid til å shoppe på evigheter[&o]

ORIGINAL: Entil

sølvlys er fint, ja. hvordan står det til i Kirkenes,? jeg har bodd der, koselig å bo der nå som jula nærmere seg.

ORIGINAL: snosa

sølvlys er fint, ja. hvordan står det til i Kirkenes,? jeg har bodd der, koselig å bo der nå som jula nærmere seg.

Mørketid, snø, kaldt og fint i Kirkenes[:)]
Liker faktisk mørketida og tida nå mot jul her oppe[:D] Koslig med levende lys og fyr i peisen[:)]
(Verre med snøstorm i mai/juni og iskald sommer! Da lengter jeg veldig sørover[8D])

Lenge siden du bodde her da?

Jeg er skikkelig tradisjonsmenneske, så her må det være LILLA lys! [:D]

her blir det hvite kubbelys med tall, og enten lilla eller hvite lys staken.. har et fat og en stake[:D]

Liker faktisk mørketida og tida nå mot jul her oppe[:D] Koslig med levende lys og fyr i peisen[:)]
(Verre med snøstorm i mai/juni og iskald sommer! Da lengter jeg veldig sørover[8D])

føles ikke så lenge, men det begynner å bli ganske mange år, ja. bodde der fra 1989 til 1991. [;)] likte mørketida jeg også, husker det var mørkt kl. tolv på dagen .
Vi gikk på julemarked på torvet, og det kom en del russere med siner vakre kopper og krystall. angrer for at jeg ikke kjøpte mere krystall hos dem. Kommer de forstatt ?

ønsker deg ei fin adventstid.[;)]

føles ikke så lenge, men det begynner å bli ganske mange år, ja. bodde der fra 1989 til 1991. [;)] likte mørketida jeg også, husker det var mørkt kl. tolv på dagen .
Vi gikk på julemarked på torvet, og det kom en del russere med siner vakre kopper og krystall. angrer for at jeg ikke kjøpte mere krystall hos dem. Kommer de forstatt ?

ønsker deg ei fin adventstid.[;)]

Jada[:)] Russerne har torg den siste torsdagen i mnd. Mye fint krystall å få kjøpt, ja, men skjelden jeg er der (blir fort sånn når man har det tilgjengelig, tror jeg[8|]).

Ønsker deg også en flott advents-tid. Synes det er den beste tiden av året, jeg[:)] Gjelder bare å ikke la seg stresse opp[8D]

ble hvite lys her[:)]
har kjøpt metallstreng i sølv som jeg tenkte å lage tall av[:D]
så har jeg lilla og sølv "perlekjeder" som jeg tenkte å pynte på fatet med(som jeg enda ikke har fått i posten[8|])

Bruker hvite lys.. liker ikke lilla jeg.. får ikke noe julestemning av det..

Back
Topp