Adventskalender

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Noen som har noen tips eller link til noen fine adventskalendere?? Liker ikke slike "vanlig" broderte rød jule kalendere[8D]

Hva med en lang kvist du har funent i skogen male den hvit og bare henge gavene tilfeldig på den?

ORIGINAL: unemoren

Hva med en lang kvist du har funent i skogen male den hvit og bare henge gavene tilfeldig på den?

Det var jammen smart! Det kunne blitt kult'!

Ja det er veeldig fint[:D]
Så kan du feste noe tau i endene på pinnen å henge den opp ett sted[:D]

Jeg vurderer å lage en adventskalender av litt store kleklyper. Har tenkt å male de hvite, ha på noe sølvpynt øverst (hjerte, stjerne osv) og klype de fast i en snor som jeg henger bortover veggen.. Så klyper jeg fast pakkene, de skal også være pakka i hvitt og sølv og ha tallene 1-24 hengene på [:)] Aaaaner ikke om det blir bra, men finner det ikke ut før jeg har prøvd [:D]

ORIGINAL: l*mamma

Kjøpte en på kremmerhuset, det er e hvit "planke" med en krok for hver dag, der kan man lage så store pakker med bare vil. [:)]
Den er hvit med tall i sølv, veldig fin synes jeg.[:)]

Hva kostet den?

Kjøpte en på kremmerhuset, det er e hvit "planke" med en krok for hver dag, der kan man lage så store pakker med bare vil. [:)]

Enig !! Knall fin !![:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Er det pakkekalender du skal ha eller?
Vi har en slik stor bue inn mot kjøkkenet, der skal jeg henge opp granbar og ned fra den skal pakkene til ungene henge. Så pynter jeg med stjerner, lys, kremmerhus [:)]

Ja, pakkekalender [:)] Lurer på om jeg skal ta den kvist ideen kanskje[:)]
Pynte med sølv og slik! Stikke innom kremmerhuset idag å se på den de har der!

ORIGINAL: Bello

Hva kostet den?

199 kr[:D]

lenge siden elr?

Back
Topp