Adventskalender

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Skal dere ordne det til barna?
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å lage en sånn med sing sang kort, men nå vet jeg ikke om jeg orker likevel.
Usikker på om hun forstår konseptet med bare en hver dag, og så er jeg sliten for tiden så jeg ha misnt mulig styr.
Kan jo bake pepperkaker og lussekatter og synge julesanger likevel.
Og spare kortene til neste år.
 
Har laget med sing sang-kort og litt ting og tang. Pakket og klar. Satser på at det går bra :)
 
Min eldste fikk kalender da han var 3 år. Han var moden for alderen da. Men M tror jeg ikke vil skjønne greia i det hele tatt, så hvis jeg bare hadde hatt henne hadde hun ikke fått i år.

Det blir pakkekalender som de deler, de får annenhver dag.
 
Det blir nok til at jeg dropper det, samboeren var enig også.
Vi har nok mas i hverdagen, spesielt nå i desember.
Tok lang tid før hun sluttet å mase om to flux f.eks.
 
Han må nok få siden han har to eldre søsken som skal ha:)
 
Her har alle kalender,til og med minste søstra på 4 mnd.Flaxlodd kalender på henne,og Frost kalender til de andre to
 
En sjokolade kalender her på frøkna fikk velge selv :)
 
Fått brio kalender :)
 
sniker fra juli 15 :) Her har hun pakkekalender og får litt småring og noe litt større gaver som ullstrømpebukser og ting hun trenger uansett, hun er 17 mnd og elsker kalenderen sin, og peker på den med en gang hun kommer fra bhg. får en pakke som hun oakker opp og så er hun ferdig med den for den dagen. Spør ikke noe mer om den før neste dag igjen :)
 
Nei, fikk ikke..hun er ikke i nærheten til å forstå det.

Nabojenta som er like gammel hadde to (!!) svære pakkekalendere. Synes det var voldsomt.
 
Back
Topp