Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jenta mi er 6 år og hadde Frost kalender med div småtteri i fjor (mye tull i de ferdig lagde kalenderne). I år blir det nok pakkekalender hvis jeg får starta snart
5-åringen og 7-åringen får velge kalender på lekebutikken, type lego eller playmo eller noe slikt. 1-åringen får en julekrybbe oppdelt i 24 pakker. Hele familien har en aktivitetskalender med juleforberedelser, det er alltid den mest populære kalenderen. Så har vi også kalenderbøker tilpasset forskjellig alder, som vi leser et kapittel i hver dag.
De er 8 og 5,5 år og får pakkekalender med noe sjokolade og noen aktiviteter. Og noen tradisjonelle.
De er opptatt av om yngste skal få. De mener hun må få noen. Den dagen de får juletrekule i alle fall (de får det den dagen vi skal pynte tre. Og bygger seg en samling til de flytter. Hun må også få...) hun blir et år i jula. Får ikke egen kalender før neste år (mamma broderer til dem) men enkelte pakker i år har ungene kommet til
Vi skal ha 1 aktivitetskalender sammen i familien. Og så regner jeg med at både min mor og far kommer med kalender til eldste det har de gjort sia hu var lita.
De er 5 og 7 år, og har fått pakkekalender før, men i år håper jeg at de vil ha ferdig kalender som lego eller noe sånt. Blir fort dyrt med pakke kalender.