Adventskalender

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Skal de små få? Jeg tenker jeg må ha til A siden de to andre får, men hva skal jeg kjøpe..?

Nei, ho får ikke. Kanskje ho får en pakke innimellom, men absolutt ikke hver dag. Kommer ho ikke til å bry seg om heller, ho er jo bare halvannet.

Du kan jo kjøpe hårspenner, smoothie, duplo, klær, lekedyr, kjeks.

Jeg tenker at om lille S vil ha så er det mest for å få rive litt papir og leke med papir og bånd. Så om hun blir veldig ivrig på storebror sin kalender så pakker jeg bare inn noen sokker og leker og sånt som hun har fra før. Hun bryr seg nok ikke om hva som er inni pakka uansett tenker jeg da ;-)

Jeg har sett litt på playmobil sin, men blir nok ikke noe i år :)

Vi har ikke helt bestemt oss enda. Hu trenger jo egentlig ikke.. har jo ikke søsken som får, så hu veit jo ikke at det eksisterer. Men tror jeg har lyst til å kjøpe jul på månetoppen sin, og prøve å få med den på tv :)

Jeg tenker at om lille S vil ha så er det mest for å få rive litt papir og leke med papir og bånd. Så om hun blir veldig ivrig på storebror sin kalender så pakker jeg bare inn noen sokker og leker og sånt som hun har fra før. Hun bryr seg nok ikke om hva som er inni pakka uansett tenker jeg da ;-)
Det var lurt! Det skal jeg gjøre også. Han får sin kalender hengt opp, men hadde ikke tenkt å kjøpe inn pakker. Kanskje pakke inn litt rosiner, smoothie etc. Om han viser stor interresse skal jeg pakke inn småbilene hans :) :)

Min mor lager til begge her...minstemann fikk ikke i fjor men i år ville a lage til han og :) Blir nok duplo her...kjøper en stor pakke og deler i 24 poser, pluss en smoothie e.l på lørdager :)

Kom plutselig hva jeg kan ha, mat til lekekjøkkenet og noen kopper og fat:)
Vi har vært innom den tanken også! Har nesten bestemt oss for å kjøpe kjøkken til hu til jul. Og på Briobutikken har de en kjempestor pakke med frukt/mat etc og handlekurv. Lett å dele opp i 24 pakker! :)

Blir ikke noe stort her. Kan pakke inn en smoothie eller noe når storebror er her og åpner kalender.

Vi har vært innom den tanken også! Har nesten bestemt oss for å kjøpe kjøkken til hu til jul. Og på Briobutikken har de en kjempestor pakke med frukt/mat etc og handlekurv. Lett å dele opp i 24 pakker! :)

Anbefaler virkelig lekekjøkken. Lille her leker sååå mye med det. Inn og ut med mat, kopper og kar :) Later som ho tapper vann i springen, setter ting i steikeovnen osv. Utrolig koselig! :D

Så søtt :) er så mye å velge blant...!

Jeg vet, kidkraft har såååå mange fine kjøkken! Ville egentlig ha ett retro hjørnekjøkken, men siden det var nødt å stå midt i stuen så var jeg opptatt av at det passet inn også. Så da ble det det nydelige lille der :D

Back
Topp