Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lurt! Det skal jeg gjøre også. Han får sin kalender hengt opp, men hadde ikke tenkt å kjøpe inn pakker. Kanskje pakke inn litt rosiner, smoothie etc. Om han viser stor interresse skal jeg pakke inn småbilene hansJeg tenker at om lille S vil ha så er det mest for å få rive litt papir og leke med papir og bånd. Så om hun blir veldig ivrig på storebror sin kalender så pakker jeg bare inn noen sokker og leker og sånt som hun har fra før. Hun bryr seg nok ikke om hva som er inni pakka uansett tenker jeg da ;-)
Vi har vært innom den tanken også! Har nesten bestemt oss for å kjøpe kjøkken til hu til jul. Og på Briobutikken har de en kjempestor pakke med frukt/mat etc og handlekurv. Lett å dele opp i 24 pakker!Kom plutselig hva jeg kan ha, mat til lekekjøkkenet og noen kopper og fat![]()
Vi har vært innom den tanken også! Har nesten bestemt oss for å kjøpe kjøkken til hu til jul. Og på Briobutikken har de en kjempestor pakke med frukt/mat etc og handlekurv. Lett å dele opp i 24 pakker!![]()
Vi har også detAnbefaler virkelig lekekjøkken. Lille her leker sååå mye med det. Inn og ut med mat, kopper og karLater som ho tapper vann i springen, setter ting i steikeovnen osv. Utrolig koselig!
![]()
Så bra! Noe type/merke å anbefale?Anbefaler virkelig lekekjøkken. Lille her leker sååå mye med det. Inn og ut med mat, kopper og karLater som ho tapper vann i springen, setter ting i steikeovnen osv. Utrolig koselig!
![]()
Så bra! Noe type/merke å anbefale?![]()
Så søtthttp://www.jollyroom.no/produkter/kidkraft-kjøkken-prairie
Dette har vi, så kan jo iallfall anbefale det!Det er 3 år gammelt og akkurat like fint.
Eneste vi har mått kjøre er å skru fast dørene på nytt, men d er fordi storesøster har røska dem veggimellom.
Så søtter så mye å velge blant...!
Så bra! Noe type/merke å anbefale?![]()
Det er omtrent på samme str?Vi har IKEAVeldig fornøyde med det
![]()
Det er omtrent på samme str?s.o har sett på et fra kenwood tror jeg. Men kosta deretter da...