Adventskalender

lillemy06

Forelsket i forumet
Jeg har så vidt begynt å tenke på adventskalenderen til de eldste. Har dere noen tips? Gutt på 10 år, jente på 8 år og gutt på 3 år.
Jeg må jo få det på plass til hvertfall midten av nov. Tiden går plutselig så fort nå.

Kaptein Sabeltann er kanskje en slager hos han på 3? :)

Her shoppes det for harde livet på ebay til min lille som blir 3 i februar :)

I fjor kjøpte jeg inn 24 poser på Rimi, fine poser med klyper og tråd.
Så fikk ungene velge en kalender de selv ville ha, og de er som regel litt dårlige.
Så jeg delte den opp og la oppi litt andre ting innimellom.
Eldste jenta fikk en del blyanter og ting hun kunne bruke opp.
Så fikk hun litt godis innimellom

Følger med på denne :)

Advents kalender er vanskelig!!!! Jeg lager til ei på 6 ei på 2 og til mannen. Så følger denne tråden jeg! Trenger tips!:-)
Mn jeg tenker at t ho på 6 så får ho sikkert litt ting ho kan bruke på skolen som fargeblyant,viskelær,små ting ho kan lage(kjøpt på panduro). Til ho på 2 er d jo bare å kjøpe no. Ho er jo fornøyd således ho får no!:-) til mannen er d standar flax lodd,sokker,ett par pils på lørdags kvelden,en overraskelse(feks at jeg har fixet barnevakt for at vi skal ut å spise,på kino osv).....

Advents kalender er vanskelig!!!! Jeg lager til ei på 6 ei på 2 og til mannen. Så følger denne tråden jeg! Trenger tips!:-)
Mn jeg tenker at t ho på 6 så får ho sikkert litt ting ho kan bruke på skolen som fargeblyant,viskelær,små ting ho kan lage(kjøpt på panduro). Til ho på 2 er d jo bare å kjøpe no. Ho er jo fornøyd således ho får no!:-) til mannen er d standar flax lodd,sokker,ett par pils på lørdags kvelden,en overraskelse(feks at jeg har fixet barnevakt for at vi skal ut å spise,på kino osv).....

Flink du er å lager til mannen og. Det har jeg ikke nok fantasi til.
Jeg tenker jeg skal ta meg en tur på tiger og søstrene grene. Der har de mye små ting.

Sniker fra oktober 13 ;) Jeg pleier å lage kalender til datteren på 6 år. Hun får et puslespill delt opp i lukene frem mot jul. Kjempe spennende ;) en litt større ting på julaften då ;)

Genial ide, trenger bare finne to ting til kalenderen ;) Billig og enkelt ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker fra oktober 13 ;) Jeg pleier å lage kalender til datteren på 6 år. Hun får et puslespill delt opp i lukene frem mot jul. Kjempe spennende ;) en litt større ting på julaften då ;)

Genial ide, trenger bare finne to ting til kalenderen ;) Billig og enkelt ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp