adventskalender?

el nino

Glad i forumet
har hatt veldig lyst til å lage kalender til Julian men så er jeg ikke helt sikker på om jeg vil heller... for jeg tenker at han er vel så liten at han ikke helt skjønner hvorfor han får gaver hver dag.. blir det ikke litt mye å få en gave hver eneste dag, og så etter jul får de plutselig ingenting???
 
Det var ikke noe problem med snuppa når hun var på den alderen i alle fall. Forklarte dette her med at dette er kun noe som skjer i dagene frem til julaften.

Så vi prøver igjen med gullet of kalender for første gang og ser hvordan det går :) 
 
det har ikke vært noe problem med størstemann vår .. julie elsker pakker , så ho kommer til å digge å få pakke hver dag
 
Går nok helt fint, det! Har gått bra her ;-)
 
vi skal ha det hvertfall :) tror det blir kjempe suksess :)
 
hmm, kanskje Julian må få likevel... 
 
det blir kalender, om tiden strekker til. =) har kjøpt litt sjokofigurer og noen småpakker med playmobil som jeg skal dele opp så han f.eks får en figur noen av dagene. og en pyntenisse og koppesett med sau på for han digger sauer.

tror kanskje han må få litt oppmerksomhet i form av gaver og sånt.. vi sliter litt med oppmerksomhetsbehov.
 
Har ikke helt bestemt om vi skal ha kalender eller ikke.. Men det er jo jammen meg på tide å bestemme seg nå.... Men isåfall så blir det pakkekalender. Så skal det være forskjellige dyr i pakkene. De der fine, detaljrike, håndmalte typene! 
 
Back
Topp