adventskalender?

Majanne

Elsker forumet
har dere tenkt noe på hva dere skal legge i? eller, skal deres små få d i d hele tatt? :)

jada jeg vet det er tidlig..å vi får evig nok julestyr i butikkene fremover...men trenger litt inspirasjon her altså, har ikke peiling på hva jeg skal fylle pakkene med :P

begynte å kjøpe gaver til pakkekalenderen i sommer jeg , så du er ikke så tidlig ute .. hehe .. men i jentene sine legger jeg små vesker , lommebøker , smykker , klokker , sokker , truser , bøker , små dokker, smykkeskrin .. kommer ikke på mer akkurat nå

så lurt!
 sitter å ser på nettet om jeg finner noe billige leker...evt noe som kan deles opp da, men det blir jo fort aaalt for mye penger hvis hun bare skal få d :P men der var d jo en del gode tips ;) takk takk :)

Ingen kalender her enda. Ser ikke vitsen i det så tidlig, han skjønner ikke noe av det likevel :)

eg blei ferdig med pakke kalenderen i sommer,, da er det mye salg og en får mykje mere for pengene :D eg synest ikkje det skall vere så alt for dyrt i kvar luke... derfor begynner eg tidlig :)

tuva kommer til og få noen smykker,armbånd, hårnips, hobbysaker osv.
trym får noen små bilder,puslespill og slike ting

og seff sokker og slikt...

disney dvder på 2 av søndagene.

Eg har tenkt at Sander skal få lekekjøkken til jul så eg lurte rett og slett på om eg skulle kjøpe en pakke med tallerkener og kopper og bestikk som eg deler opp til små pakker hver dag :-) Også blir det jo sokker og slikt som alltid er nødvendig =)

RLD skrev:
Eg har tenkt at Sander skal få lekekjøkken til jul så eg lurte rett og slett på om eg skulle kjøpe en pakke med tallerkener og kopper og bestikk som eg deler opp til små pakker hver dag :-) Også blir det jo sokker og slikt som alltid er nødvendig =)

det var jo kjempe lurt da! har satt d på ønskelista til snuppa...vet ikke om mormor og morfar kjøper det...hvis ikke får hun få d i bursdagsgave :)

tusen takk for svar og fine tips, jenter! :D

Tjo, tja, jeg har ikke helt bestemt meg om at han skal ha det, men kanskje, siden jeg sa i fjor at han skulle få i år.

CrazyBeautiful skrev:
Tjo, tja, jeg har ikke helt bestemt meg om at han skal ha det, men kanskje, siden jeg sa i fjor at han skulle få i år.

hehe...var det jeg å sa :P

Jeg har tenkt små biler, noen sokker, kanskje dele opp en duplopakke, mandariner (han eeeelsker det), små bøker, noe maling, fargeblyanter.

De har hver sin kalender som min mor har sydd som de skal ha.

Til snuppa blir det nok litt praktiske ting, problemet er bare at hun har så mye strikk og bling etter jeg jobbet i Glitter, hehe! :p
Så sokker, undertøy, mandariner, noe snop, kanskje noe sett som deles opp over flere gaver, kinobillett, så må jeg tenke ut resten etterhvert :p

Gullet får nok noen mandariner, rosiner, biler, farger, pakker med dyr som blir delt opp i flere gaver. 

Er så lenge til at jeg har ikke tenkt ut så veldig mye enda, hehe!

Mamma holder på å sy en adventskalender til Oliver, hun vet ikke om hun rekker å få den ferdig så han kan få i år. Håper det, sånn at vi kan begynne å kjøpe inn pakker :-)

Han hadde i fjor og skal også få i år . Jeg kjøper gjerne ting han  kanskje uansett ville ha fått . Noen dager kan det bli et par pepperkaker, lørdagene noe annet godt. Ellers blir det dvder, cder, bøker, klær og div.leker :)

min kjære stemor laget pakke kalender til am i fjor å ho fant et pusle spill med 20 brikker i som ho tok ut og pakket inn en og en så ho fikk en brikke vær dag, første var da så klart brette til alle brikkene, og de siste 3 dagene så var det blant annet en film og to små leker:P

Back
Topp