Adventskalender?

jepp..
pakke kalenderen henger oppe og klar til å åpne nr 1. imorgen...

Det er strikk, klemmer, hårbøyler, modellkitt, vaskekluter, pepperkakeformer,

Tur til badeland, kakebake dager og mye mer...

Har EN dag med godteri.. og det er et ole brum kinderegg..... hehe

Også 2 dager med rosiner...

henger 4 kalender på veggen , en med jente ting og tang i ,jeg tror det er klemmer og hårpynt osv i disse(ikke snop) og en sjokolade til morits så tror nok jentene blir litt mesunlig på guttungen

JA! pakkekalender!

Henger klar på veggen:)

Håper hun blir fornøyd med dag 1! som er Gråtass- en anderledes jul [:D]

Jepp [:)] Sang og aktivitetkalenderen som vi hadde i fjor også + en liten sjokoladekalender [:D]

Jepp, litt smågaver som jeg uansett hadde kjøpt. Feks trenger felix termis så han får det en dag. Også har jeg lagd litt rebuser til de så de må lete etter gavene. I morgen skal de lete etter en DVD med Astrid Lindgren juleepisoder[:)]

Så gøy med rebuser Emmeline. [:D] Eirik har pakke kalender, med sanger og dyr som passer til sangene. Strikket etc. Så får han nissetøffler, lue og litt små stæsj enkelte dager. En sang hver dag [:D]

Ja en pakkekallender[:)]
Med masse duplo, reflex bamse, bok, og en del småe sjokolader.

Duverden som dere har stått på da!
Min lille solstråle får det samme som meg - en helt vanlig sjokoladeadventskalender til 9 kroner.
Funker i lange baner.

Emmely har pakke kalender ja hun også[:D]
Fant ut at hun skal få pakken når hun kommer hjem fra barnehagen så hun har tid til og leke med de hun får.
Kaffeservis og kjøkken ting i de fleste gavene[:D]

ORIGINAL: BarnIDesember

Min lille solstråle får det samme som meg - en helt vanlig sjokoladeadventskalender til 9 kroner.
Funker i lange baner.
mine 2 har det samme, holder i massevis[;)]

Funker i lange baner.

jeg er vokst opp med pakkekalender.. så for meg så er det ikke advent uten en sånn kalender hengende!!

Har aldri hatt sjokoladekalender hehe!

For og være helt ærlig, så giddet jeg ikke styre med pakkekalender i år... Tar det neste år når han er 3 år istedet...
Sjokolade har han per dags dato ikke fått smake på, så noe sjokoladekalender er uaktuelt!
(jaja, streng mor... Jeg VET! [:D])

ORIGINAL: 1100

Funker i lange baner.

jeg er vokst opp med pakkekalender.. så for meg så er det ikke advent uten en sånn kalender hengende!!

Har aldri hatt sjokoladekalender hehe!

Samme her, har hatt sjokoladekalender og jeg, men den sjokoladen smaker ikke godt så jeg spiste aldri den alikevel.

Emma var helt i ekstase da hun så hva som hang på døren til rommet sitt i dag[:D] OJ OJ OJ[:D]

Han fikk pakkekalender i fjor og i år [:D]
Syns det var kjempe stas.
Og sjokoladekalender.

nei. Venter til neste år. For å være helt ærlig skjønner jeg ikke poenget når de er så små. Snuppa mi veit knapt nok hva en gave er en gang - hun har jo ikke fått innpakka gaver siden hun ble et år i januar. Så foreløpig er i grunnen det ganske uinteressant.
(Regner med det vil endre seg til jul[8D])

Hvis hun hadde hatt eldre søsken som hadde fått, så hadde vi nok laga til henne også.

Back
Topp