Adventskalender

Love4two

Forumet er livet
Hva slags adventskalender har dere til nå?
Har noen prøvd en så på en sånn aktivitetskalender, der man "pakker inn" aktiviteter en så skal gjøre sammen med barna?

Det har jeg ikke fantasi eller overskudd til gitt [&:]
Her har gutta pakkekalender som svigermor har brodert. Ho er i innspurten med Emil sin nå [:)] 

her blir dt nok bare vanlig sjokoladekalender iår...mn neste år så blir det nok pakkekalender.....[:)]

Lukas ønsker seg playmobil-kalender i år så da skal han få det og en kinder egg-kalender. [:D]
(Glad jeg slipper å lage pakke-kalender. Vanskelig å finne småting til gutter syns jeg...) [&:]

I år blir det pakkekalender

Her blir det pakke kalender. Kjøpte diverse ting ting den tog banen har i tre. Får billig på biltema. Og i noen av de pakkene er det flere deler så jeg deler dem opp sånn at det blir flere deler.

ungene får pakkekalende rog sjokoladekalender...
 pakkekalenderene r det både aktvter og små ting....

her er det bare Andrea som får...Amanda på 1 år skjønner ikke så mye likevel...blir pakkekalender med dill dal og snop noen dager..[;)]

ORIGINAL: Pandura

her blir dt nok bare vanlig sjokoladekalender iår...mn neste år så blir det nok pakkekalender.....[:)]

Jeg lagde jo en superflott (skryter) kalender i fjor som skal brukes i alle år fremover.
I år er det dobble pakker pr dag, en til hver med andre ord.
En del Duplo, en del kriger/eventyr figurer (som de samler på til borgen), en magnetleke, gummigodt, sjokolade og sukkerfri tyggis.

Ja, gleder meg til å henge den opp!!

her blir det pakkekalender :)
Begge får pakke hver dag :)
Har godteri på lørdagene, så får de badeskum leker, magisk klut, tegnesaker, smykker , sprettballer, ja mye småting :)

Playmo ikke duplo som jeg skrev over.. De har playmokalender i tillegg til den jeg har laget.
Aktivitetskalender høres ut som en fantastisk glede... men.. jeg jobber for hardt om dagen :(

.

Her endte vi opp med sangkort med julesanger fra singsang. en ny julesang hver dag, pakket oppe inn. Overraskende hvor koselig det var å ha den hengende oppe og se det mikne med poser fra dag til dag. Frøkena fikk Playmo kalender i fjor og var ikke noe særlig interessert i den, og året før fikk hun vanlig sjokolade kalender. Frøkena er dermed ikke bortskjemt [8D] Har lest noen julehistoreier for henne nå i julen og hatt noen enkle aktiviteter sammen. Tiden ble ofte så liten sånn at det ikke ble tid til å gjøre en aktivitet hver dag. Skulle nå gjerne fått det til da... Har brukt så mye energi på jobben og ikke hatt mye igjen til mine enge barn. Jobber tross alt i barnehage [&:]

Back
Topp