Adventskalender på nett

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Pleier dere å delta på adventskalendere på nett? Hvilke skal dere være med på i år?
Jeg meldte meg på mange i fjor, men vant ingenting. Og enkelte var kjedelige. Måtte se gjennom hele nettsiden for å finne svaret, og det tok for mye tid til slutt. Mens andre var enkle og kjekke. I år har jeg lyst til å melde meg på noen som kan gi meg penger ^^
Mener å huske at Fjordkraft hadde en slik i fjor i det minste :)
 
Jeg deltar i mange og vinner som regel absolutt ingenting.
 
Har blitt mindre med årene med meg også rett nok Men noen blir det. De som gir meg god stemning for det meste
 
Jeg deltar litt sporadisk når det passer seg sånn og jeg husker det.. Gjerne typisk fjordkraft som kommer på mail, eller når jeg scroller på Facebook og noe dukker opp. Vant en willow tree figur en gang, på face kalender :)
 
Jeg deltok på julekalendre i fjor, vant ingen ting. Føles håpløst, jeg forsøkte være trofast og få alt rett. Uflaks i spill, hell i kjærlighet i stedet :p
 
Må ikke glemme å delta på Babyverden sin kalender når den kommer da :D

Den glemmer jeg ikke

Og min egne stemningskalender her, helt uten premier (jeg kunne jo sånnsett funnet på en liten ting som kan trekkes mellom de som deltar i minst 20 luker eller noe sånn.. verd å tenke på...)

Også blir det jo litt andre sånn dann og vann. Vant et gavekort på jysk på en hundrelapp i fjor som jeg har glemt å bruke....
 
Den glemmer jeg ikke

Og min egne stemningskalender her, helt uten premier (jeg kunne jo sånnsett funnet på en liten ting som kan trekkes mellom de som deltar i minst 20 luker eller noe sånn.. verd å tenke på...)

Også blir det jo litt andre sånn dann og vann. Vant et gavekort på jysk på en hundrelapp i fjor som jeg har glemt å bruke....

Saras julekalender! Jeg hadde blitt med på en sånn :)
 
Saras julekalender! Jeg hadde blitt med på en sånn :)

Jeg skal ha julestemningskalenderen her på bv i år også. Helt sikkert. Den var uten premie i fjor. Vi får se i år.
 
Back
Topp