Adventskalender for mann?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Noen som har sett noen (som ikke er utsolgt)?

For gubben sin del funker det ikke med en kalender for skjeggpleie, eller en ølkalender, og utenom det så finner jeg ingen ><
Tips? ♥️

Noen som har sett noen (som ikke er utsolgt)?

For gubben sin del funker det ikke med en kalender for skjeggpleie, eller en ølkalender, og utenom det så finner jeg ingen ><
Tips? ♥️

Her har vi flaxloddkalender begge to:joyful: Ett flaxlodd pr dag til hver:D

Ooh. Ikke dumt. Jeg kan lage en egen kalender; og ha masse flaxlodd i.
Den i fjor hadde mest sokker :p

Jeg har en kleshenger, som jeg har surret rødt julebånd rundt. Har en snor fra kant til kant på den med klyper på. Og da henger vi opp 48 flaxlodd sånn:rolleyes: Og på toppen av kleshengeren har vi en sløyfe:joyful:

Jeg har en kleshenger, som jeg har surret rødt julebånd rundt. Har en snor fra kant til kant på den med klyper på. Og da henger vi opp 48 flaxlodd sånn:rolleyes: Og på toppen av kleshengeren har vi en sløyfe:joyful:

Ja, blir neppe bare flaxlodd, men :)

Jeg kjøper Juleblad, marsipan, øl, og han får en gave hver søndag i advent. Så kan han kose seg og slappe litt av på søndagene. Han jobber så mye at han trenger det avbrekket det tar å lese igjennom et Juleblad. Han får et i julestrømpa på julaften også :happy: Jeg får ikke, kanskje jeg skal spørre pent om en te-kalender i år;)

Back
Topp