Adventskalender barn

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Skal lage kalender til 1 åring og 8 åring. Blir å bestille alt på nett i år, så vil gjerne ha forslag /tips til fine kalendergaver evt. nettbutikker :)

Her blir det bok-kalender til mine 2 små på 2år og snart 4 år. Hadde en fra i fjor med peppa gris som jeg tenkte å bruke i år igjen, men så kom mamma med en disney kalender, så da blir det å lese fra den :) tror hun hadde kjøpt den på nille:pompus: har en Veninne som kjøpte disney fra jollyroom i fjor

Haha, såg nå at det var kalendarGAVER du ville ha tips om :hilarious: Gravidhjerne delux. Takker for meg :hilarious:

Er det jente eller gutt de ungene?

Haha, såg nå at det var kalendarGAVER du ville ha tips om :hilarious: Gravidhjerne delux. Takker for meg :hilarious:

Er det jente eller gutt de ungene?
To jenter.
Bok kalender hørtes veldig fint ut :)

Jeg startet med gave/aktivitetskalender til eldste. men i flere år hadde jeg det så hektisk på jobb før jul at det ble for vanskelig å planlegge aktiviteter på faste dager, så istedenfor så ble aktiviteter i tillegg til gavene. Hun tror forsatt (håper jeg) at det er nissen som ordner kalenderen, så vanskelig å skulle endre nå..

Prøver å ha slik at mestparten skal være nyttige ting.

liker 8 åringen lego?

En pakke i sånn passe størrelse, del opp (litt prik, fo du må bla gjennom sidne med bygging og sortere deler til sde 1-4 en dag og 5 til 9 en dag etc) det har min eldste, dog gutt da, fått i amnge år, og søstra på 9 vuirderer det samme i år, men da lgo friends eller noe sånn

Det dekker ofte ca halvparten av mine pakker i kalendere. (1 åringene har fått duplo)

Jeg synes det blir for dyrt å skulle gi noe hver dag så vi har bare en gave hver søndag i advent.

Vi har kjøpt inn litt fra søstrene grene i år, gitar og forskjellige instrumenter i tre som jeg tenker kan være kjekt for dem, i fjor ga vi duplo.

Skal lage kalender til 1 åring og 8 åring. Blir å bestille alt på nett i år, så vil gjerne ha forslag /tips til fine kalendergaver evt. nettbutikker :)
Lekekassen

Duplopakke med dyr i som kan deles opp
Puslespill med bilde sv seg selv
Sprettball
Julekule til juletre

Jeg bruker å kjøpe inn en ferdigkalender eller eske med mange småting som kan fordeles utover i flere pakker, og kjøpe noen andre gaver i tillegg. I år tenkte jeg også å fremkalle noen bilder som de kan sette i hvert sitt album.
Da de minste var små har vi også pakket inn brukte leker fra storesøster; barna har blitt like glad uansett, og så blir det litt billigere :)

liker 8 åringen lego?

En pakke i sånn passe størrelse, del opp (litt prik, fo du må bla gjennom sidne med bygging og sortere deler til sde 1-4 en dag og 5 til 9 en dag etc) det har min eldste, dog gutt da, fått i amnge år, og søstra på 9 vuirderer det samme i år, men da lgo friends eller noe sånn

Det dekker ofte ca halvparten av mine pakker i kalendere. (1 åringene har fått duplo)
Kjempe god ide, samboer er på saken. får sikkert halvparten av gavene med en pakke lego.

Jeg synes det blir for dyrt å skulle gi noe hver dag så vi har bare en gave hver søndag i advent.

Vi har kjøpt inn litt fra søstrene grene i år, gitar og forskjellige instrumenter i tre som jeg tenker kan være kjekt for dem, i fjor ga vi duplo.
Ja, det blir fort mye penger med en pakkekalender. Jeg passer på at det også er nyttige ting som klær,og det ville vi uansett kjøpe.

Jeg bruker å kjøpe inn en ferdigkalender eller eske med mange småting som kan fordeles utover i flere pakker, og kjøpe noen andre gaver i tillegg. I år tenkte jeg også å fremkalle noen bilder som de kan sette i hvert sitt album.
Da de minste var små har vi også pakket inn brukte leker fra storesøster; barna har blitt like glad uansett, og så blir det litt billigere :)
Godt poeng, brukt er like bra :) Bilder var en fin ide :)

Back
Topp