Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har en Veninne som kjøpte disney fra jollyroom i fjorTo jenter.Haha, såg nå at det var kalendarGAVER du ville ha tips omGravidhjerne delux. Takker for meg
Er det jente eller gutt de ungene?
Enig, masse smarte småting til kalender på normal til en billig pengeTa deg en runde på normal, mange småting der som er kjekt å ha som kan passe bra i kalender![]()
LekekassenSkal lage kalender til 1 åring og 8 åring. Blir å bestille alt på nett i år, så vil gjerne ha forslag /tips til fine kalendergaver evt. nettbutikker![]()
Kjempe god ide, samboer er på saken. får sikkert halvparten av gavene med en pakke lego.liker 8 åringen lego?
En pakke i sånn passe størrelse, del opp (litt prik, fo du må bla gjennom sidne med bygging og sortere deler til sde 1-4 en dag og 5 til 9 en dag etc) det har min eldste, dog gutt da, fått i amnge år, og søstra på 9 vuirderer det samme i år, men da lgo friends eller noe sånn
Det dekker ofte ca halvparten av mine pakker i kalendere. (1 åringene har fått duplo)
Har ikke tenkt å gå i butikker i år, men enig i at normal har mye bra.Ta deg en runde på normal, mange småting der som er kjekt å ha som kan passe bra i kalender![]()
Ja, det blir fort mye penger med en pakkekalender. Jeg passer på at det også er nyttige ting som klær,og det ville vi uansett kjøpe.Jeg synes det blir for dyrt å skulle gi noe hver dag så vi har bare en gave hver søndag i advent.
Vi har kjøpt inn litt fra søstrene grene i år, gitar og forskjellige instrumenter i tre som jeg tenker kan være kjekt for dem, i fjor ga vi duplo.
Takk for gode tips, blir noe lego til eldste og duplo til yngsteLekekassen
Duplopakke med dyr i som kan deles opp
Puslespill med bilde sv seg selv
Sprettball
Julekule til juletre
Godt poeng, brukt er like braJeg bruker å kjøpe inn en ferdigkalender eller eske med mange småting som kan fordeles utover i flere pakker, og kjøpe noen andre gaver i tillegg. I år tenkte jeg også å fremkalle noen bilder som de kan sette i hvert sitt album.
Da de minste var små har vi også pakket inn brukte leker fra storesøster; barna har blitt like glad uansett, og så blir det litt billigere![]()