Mamma2020 Betatt av forumet 5 Okt 2021 #1 Til neste år skal jeg lage adventskalender med aktiviteter og gaver i, til datteren min. Hun er 2 år da. Last edited: 2 Nov 2021
Til neste år skal jeg lage adventskalender med aktiviteter og gaver i, til datteren min. Hun er 2 år da.
Mamma2020 Betatt av forumet 5 Okt 2021 #2 Regner med at jeg endrer denne senere. Jeg blander inn pakkekalender og aktivitetskalender. Dette er i tilfeldig rekkefølge. Ball Duplo/Lego Fargebok Fargeblyanter Hårklemmer Hårstrikk Klistremerker Juleverksted x3 Babymaling Puslespill Refleks Bakedag Bok om julen Tannbørste Tannkrem Magisk vaskeklut Pakke inn gaver Dra på julemarked Dra på juleutstilling Pynte juletreet Lag pepperkakehus Dra på juletrefest Last edited: 2 Nov 2021
Regner med at jeg endrer denne senere. Jeg blander inn pakkekalender og aktivitetskalender. Dette er i tilfeldig rekkefølge. Ball Duplo/Lego Fargebok Fargeblyanter Hårklemmer Hårstrikk Klistremerker Juleverksted x3 Babymaling Puslespill Refleks Bakedag Bok om julen Tannbørste Tannkrem Magisk vaskeklut Pakke inn gaver Dra på julemarked Dra på juleutstilling Pynte juletreet Lag pepperkakehus Dra på juletrefest
Mamma2020 Betatt av forumet 2 Nov 2021 #3 Til mannen blir det flakslodd kalender Last edited: 2 Nov 2021