Adventskalender 2åring

Hva med en kombinasjon av noe spiselig og opplevelser, eventuelt litt små-gaver som hun uansett trenger? Feks pakke med rosiner, smoothie, bake pepperkaker, se julefilm, truser, sokker osv.

Aktivitetskalenderen evt i kombinasjon med pakker i helgene? Da våre var 2 år fikk de ting de trengte i kalenderen også (truser, sokker, tannbørste, hårstrikker etc), noen leker (f.els dele opp en eske duplo) og noe baby godt

Vi hadde pakkekalender til toåringen, fikk tannbørste, julesokker, pepperkakeformer og sånt. Såpebobler fikk de også :)

Aktivitetskalender eller Disney kalender, da er det jo alt fra bok kalender eller med andre ting fra Disney

Bok kalender ?
Vi har pakkekalender til våre, men de inneholder mye forbruksvarer også :)

I den alderen fikk mine en pepperkake og frukt\rosiner samtidig som vi så på julekalender sammen på tv.

Playmobil junior har pleid å ha en julekalender med julekrybbe og en annen med dyr og julenisse med slede.
Den var populær og kjekk å leke med her da Nr 2 var på den alderen :)

Vi har pakkekalender og når hun var 2 hadde vi mye ting vi uansett hadde tenkt hun skulle få, feks ullsokker, ny drikkeflaske til barnehagen, hobby ting etc også gitt litt «brukt/gjennbruk» leker i den som falt i smak:-)

Lag fine kort/lapper for hver dag . En dag baker dere pepperkaker og neste dag pynter dere dem . En dag kan dere henge opp fuglenek eller mate fuglene . Bade hunden , gå på mc Donalds , badeland , pynte juletre, hårspenner , osv osv det har vi gjort og ungene elsket disse kalenderne , men det går over når de blir litt store haha… har også ei på to , så får finne på litt eller så blir det så enkelt som en ferdig kalender . Man får med leker og hårpynt osv så man trenger ikke sjokolade kalender :)

Hei!
Vi vurderer å kjøpe adventskalender til toåringen, men vet ikke hvilken. Hu spiser ikke sjokolade, og vi vil ikke ha pakkekalender, fordi jeg syns at 24 gaver pluss alt hu får til jul av alle andre blir litt for mye.
Hu kommer til å være 2,5 når vi feirer jul.
Forslag?
Vi har hatt bok-kalender :)

Jeg har kjøpt en stor boks med plastdyr på biltema. Tenkte å gi en hver dag til toåringen, tror hun blir superglad :happy: Rimelig og, bare 179 kr.

Back
Topp