Adventskalender 18 mnd

Julie42

Flørter med forumet
Julikulene 2020
Marshmallows 2022
Min sønn er 18 mnd til jul, og jeg vurderer adventskalender til ham. Jeg vet at det ikke er nødvendig, så det trenger jeg ingen kommentarer om. Jeg har ikke bestemt meg om det blir noe av, jeg bare vurderer.

Dette blir siste julefeiring i hans første hjem, og jeg vil lage fine minner for hele familien, med mange bilder til albumet hans. Men hva gir man i adventskalender til en på hans alder..? Noen med erfaringer?

Kjøpe sånn pakke med dyr eller dinosaurer og pakke inn for hver dag, duplo (der kan en og dele opp en eske over flere dager), noe snacks (rosiner, eller annet barnet liker. Finnes sunne oppskrifter på kjeks som bare søtes med frukt f.eks).

Hva med smoothier, duplo, refleks som lyser (husker det var populært), kosebamse, sokker, en lekebil, en enkel lesebok, rosineske, babybel hvis han liker slikt,

Kombinert gave+aktivitetskalender!:joyful:
Bake lussekatter/pepperkaker/kakemenn, tur i lekeland eller badeland, tur i akebakken, hjemmekino, ny tannbørste/tannkrem, liten lekebil, PlayDoh, juleverksted (invitere familie/venner), sende ønskeliste til julenissen, smoothie, tur til biblioteket, malebok/maleskrin, nye sokker, duplo, lommelykt, kul refleks til jakka..:)

• Liker
Reactions: HCS
Vi ga blant annet pepperkakeformer til baking, litt leker, tørket frukt, tror de kan ha fått julesokker også :)

Jeg fikk et genialt tips om å pakke inn leker/ting som barnet allerede har, og er glad i :) :hilarious:

Jeg fikk et genialt tips om å pakke inn leker/ting som barnet allerede har, og er glad i :) :hilarious:
Haha! Den likte jeg!

Toåringen min liker jo best selve åpningen av pakker, så det der var egentlig et godt tips.

Back
Topp