Advents-stake?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva slags har dere?:)
Jeg bruker 4 kubbelys med tall på:)
 
Jeg har litt lyst på fire kubbelys i år (tenner dere dem hver dag? Ikke bare søndagen? Leser/synger vers hver dag også eller bare søndagene?)

Vi har en til vanlige lys, men jeg synes ikke jeg får pyntet fint og koselig, den kan snus og settes telys i og jeg vil heller gjøre det som en pynt et sted, kjøpte uante mengder lilla telys i fjor. For mannen visste ikke at jeg hadde kjøpt og tenkte han skulle være grei...
 
Kubbelys med tall her også. Sier vers hver søndag, men tenner de dagene vi spiser middag i spisestuen :)
 
Kubbelys på fat med pynt. Synger vers hver søndag,men tenner de hver kveld.
 
Kubbelys med tall på, tenner hver dag om jeg husker det.
 
Kubbelys med tall her også, syns de må tennes hver dag, og de lange lysene brenner jo ned på 1-2-3!
Pleier å ha de på et fat med litt pynt. Kongler/granbar/svibel/rådyr/andre figurer/røde sløyfer.
 
Jeg har litt lyst på fire kubbelys i år (tenner dere dem hver dag? Ikke bare søndagen? Leser/synger vers hver dag også eller bare søndagene?)

Vi har en til vanlige lys, men jeg synes ikke jeg får pyntet fint og koselig, den kan snus og settes telys i og jeg vil heller gjøre det som en pynt et sted, kjøpte uante mengder lilla telys i fjor. For mannen visste ikke at jeg hadde kjøpt og tenkte han skulle være grei...
Ja vi brenner lyset når vi spiser middag hver dag:)
 
Om jeg finner noen jeg vil ha blir det kubbelys i år. Helst med tall på, men jeg kan evt feste tall på. Ikke for tykke lys.

Og lilla. Jeg har ikke rød advent. Jeg har lilla
 
Har en sånn glasskube med plass til vanlige stearinlys i hvert hjørne. Syns den er kjempelekker, og kan jo pyntes på mange måter. :) i fjor hadde jeg kongler med glitter i, får se hva vi finner på i år. :)

Kjører hvite lys da, syns ikke lilla er fint.
 
Lilla kubbelys som jeg fester tall på. Vi finner pynt i skogen.
Vi tenner de hver dag, og leser/synger versene på søndagene.
 
4 telys holdere med tall på:)
 
Har hatt et lilla fat med lilla kubbelys med tall på, og stjerner i lilla og sølv og "grus" i sølv.

I år har jeg kjøpt hvite lys med ferdige tall på og i forskjellig høyde. Har lyst på nytt fat, men ikke funnet noe jeg liker :p

1479643551149.jpg
 
Back
Topp