Advent :-)

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Nå når det er advent, pynter dere til advent (med lilla), eller pynter dere til jul(med rødt)?:)
Har inntrykk av at fler og fler pynter til jul allerede:)
Jeg for min del liker å pynte med lilla til advent, så pynter jeg til jul 22-23.desember :-)
Men har røde gardiner fra advent av;-)
Legg gjerne ut bilde av hvordan du har det. Koselig med advent og jul;-)

Eneste lilla vi har er kubbelysene til adventsstaken :) Jeg har røde gardiner, og nissene kommer litt etter litt frem. Englene er fremme nesten hele året ;) Men juletreet får vente til den 22 desember.

Her pynter vi med hvitt, sølv og gull. Litt utradisjonelt, men er sånn jeg liker det:)

På julaften har vi rød duk på bordet, og røde juleservietter.

Synes rød jul er kjempe fint, og det er det som gir det aller koseligste stemningen,men hos oss går det i lysere farger.

God første søndag i advent !

Her er det rødt og hele pakka fra første søndag i advent :-) skal sies at vi ikke har så veldig mye pynt da :-P juletreet kommer frem 23 da :-)

Pleier å ha fire lilla lys og lilla løper på spisebordet i adventstida. Og stake og stjerne i vinduer..
Venter til nærmere jul med resten av pyntinga, pleier å finne frem rødt, nisser og diverse den 21. Desember, er somregel da vi tar inn treet også:)..
Vi har ikke så mye pynt, ikke noe overdådig, har heller ingen spesiell stil over det hele.. Vi er lite hjemme i jula, har heller ikke selskaper hos oss, så føler ikke at vi trenger å pynte for noen andre enn oss selv/ungene :)..
Når vi en gang flytter til vårt eget hus, håper jeg å få et mer bestemt tema/fargevalg osv som passer oss:)

Har alltid pynta til jul 1.desember.
Tar det bort 1.januar.
Gardiner og stjernene i vindu får henge lenger[emoji1]

Her har jeg pyntet litt allerede;-) julestjernen er på bordet, julestjernen i vinduet, nissene fremme og noen engler( de står hele året ). Tar frem røde duker nærmere jul og juletreet dagen før dagen. :-)

Back
Topp