ADVENT

*Gullungene*

Forumet er livet

Ja, da var adventslysene på plass her hjemme.
Her hjemme blir det "hvit" jul i år. Føles så overfylt i leiligheten med så
masse nisser og farger.
Julaften skal feires hos mamma og der er det FULLT opp av nisser, så
røde nisser får vi nok se masse av allikevel :)

Hvordan blir julen hjemme hos dere?

hadde noe lignende i fjor vi, hvite kubbelys med tall.

Hadde tenkt å kjøpe meg georg jensen adventstake i år, men ser ikke ut som jeg kan ta meg råd til det[:(]... Har lånt en helt grei stake av mamma, å ha fire røde lys. litt kjedelig, men tror ikke jeg gidder å tenke mer på det i år hvertfall[8D].

Ellers blir det litt julepynt, har ikke så mye, men de to siste årene har vi hatt 2meter høyt juletre, å da blir liksom det mye av julepynten. trenger ikke så mye mer[:)]. skal nok ha stort tre i år også, passer veldig godt inn i stua, når vi har 3meter under taket[;)].

julaften feires hos svigers i byen. blir nok koslig det[:)]

Her blir det skikkelig tradisjonell julepynt - jeg liker det best (i mitt eget hjem altså, hva andre har bryr jeg meg ikke om). Har kjøpt meg ny adventstake i år (eller, stake? Jeg har kjøpt ett blikkfat og tall i blikk som jeg skal feste på lilla kubbelys med hekletråd i naturfarge). Vi skal, tradisjonen tro, ut i skogen og hugge juletre som skal pyntes lille julaften. All annen pynt kommer opp omtrent en uke tidligere tenker jeg..  Mamma skal feire julaften hos oss i år, og hun kommer 21. desember, så hun får vært med på litt av juleforberedelsene her, det gleder jeg meg til

Back
Topp