advendtkalender igjen....

Klesklypa

Gift med forumet
eg sluter litt meg ideer til pakker til kalenderen til vesla...
hadde egentlig ikkje tenkt å ha kalender til ho, men ho elsker å pakke opp gaver, så tenkte eg at det er litt morro alikavell.. + at eg har en son kjempe fin brodert en som eg har lyst å henge opp..
vertfall.. pakkene eg har så langt er:

*rosinesker (får en kver søndag)
*små poser med tørka frukt (får en kver lørdag)
*1 ublåst ballong
*såpebobler
*en liten bamse
* tre små bøker (3 gaver)
*malebok + nye farger (til julafta)

dette blir da 15 gaver... og eg har 9 igjen...
FORSLAG????
 
En film om hun liker det, sing-sang-bok (vi har 4 stk---de er verdt hver krone!), en tøff lue, søte sokker, ny tannbørste med nytt tannglass, spiralsugerør, sprettball med navnet hennes i f.eks....hårbørste med navn finnes også.....hårklemmer, hårbånd, klisterbok (gjerne med sånne klister man kan ta av og på), sånn trepuslespill som man putter brikken nedi der den hører til, play-doh, fingermaling......
 
Siden det er Ylvas første jul der hun har eget rom og kan bli med på ting så får hun masse av det som trengs. Snøsnugglys og tape til å lage koselig vindu 1 desember. Julecd, bakesett, juleDVDer, julepynt, hårbøyle med reinsdyr og diverse andre ting som sprettball, bøker, puslespill, klistermerkebok, tegneblokk, vaskeklut og et JÆVLIG stygt lilla juletre i plast fra søstrene grene :D
 
Du kan kjøpe 2-3 tannkoster. Sokker, votter. Mandariner. En kjeks, f.eks kornmo, digistive eller bixit. Cder eller dvder, det finnes jo billig på noen musikk- og matbutikker eller utsalg og lignende. 
Sander får kjøkken til jul, så eg har kjøpt en pakke med fat, panner osv. som han kan ha til, kostet bare 190 kr og er med mange deler som han skal få. Lettvint og greit =) Du kan jo kjøpe en mindre sånn pakke eller lignende å dele opp viss det er noe ho liker? 
 
takk for tips :)
får gå å leite litt å se ka eg finner. vil ikkje bruke så alt for masse penger på dette. tenker at eg kommer til å legge meir i det når ho blir større og skjønner meir konseptet :)
 
Dette er kjedelig kanskje, men duplo får Malin i år 
 
Masse gode tips her...tror jeg stjeler noen.....selv om jeg har gutt ;)
.....en del fine tips for meg som er på lavbutsjett oghså :D
 
Var å kjøpte alle gavene igår :-)
Skal ha 1 gave til bare..
Kjøpte en pakke med dyrehagen dyr og dyrepasser; det blir 6 gaver
1 film (oliver og gjengen) måtte bare ha den siden han heter Oliver1 gave
2 små pekebøker- 2 gaver
1 trepuslespill- 1 gave
1 pk med 3 biler fra ikea- 3 gaver
3 pk med fruktsmoothie- 3 gaver
1 liten pk med rosiner- 1 gave
1 leke lastebil liten- 1 gave
2 stk kjeks pk med 2 i hver pk- 2 gaver
3 stk små melkesjokolade- 3 gaver

 
Back
Topp