advendskalender

mine 3 barn

Elsker forumet
er det noen som har det til dem små?
Jeg har til dem to størst, men ikke til den minste, synes han er for liten....men må vel sette i gang å brodrer en til han osgå[;)]

Ikke i år, hun er litt for liten til det egentlig, hadde bare vært en unnskyldning for å kjøpe fine ting til snuppa da[;)] Hmmmm.....ikke dumt det heller da[;)]

Blir ingen på lillegutt i år, men tenkte jeg skulle begynne å brodere en i jula nå som han kan bruke til neste år. Da er han jo 1 1/2 og skjønner litt mer av det. [:)]

jeg fikk en flott kalender av svigermor med 4 pakker til snuppa, så nå ha jeg og sambo kjøpt 8 pakker til hverandre og to til snuppa slik at vi alle har 8 pakker[:D] Kjempegøy[8D]

Her blir det nok ikke noe kalender før tidligst til neste år...

ORIGINAL: *Christy*

Her har Tomine fått en adventskalender av poppi(min pappa), han lager hvert år til sine barnebarn, Tomine er hans 5 barnebarn, så den er hengt opp på kjøkkenet...oppi ligger godis og penger...godis går i mamma-melka-Tomine, og penga går på sparebøssa!!! Jeg synes det e kjempekoselig gjort!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: SiBeL

ORIGINAL: SiBeL

Så kreative dere er da.....[:)]
Jeg kjøper bare den dyreste kalenderen jeg finner[8D]
I år stod valget mellom kaptein sabeltann og kinder-han valgte kinder til slutt...[:D]

I år har bare storebror kalender. Jeg har laget kalender til ham. Lillesøster får ikke noe kalender i år, men hun skal få neste år[;)]

Back
Topp