Advarsel

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Sometimes when I shower, wash my body with the rest of sjampoo .... Today I came to read the bottle, "for more volume and more richness ".... SHIT! No wonder you are fat ...! Zalo next. Where it says "remove even the worst fat" ... it helps ?????

Ehm.. De har ikke Zalo i Usa eller England, vel? Det der er jo en norsk vits. Hvorfor er den oversatt til dårlig engelsk? Teit.. [8|]

nei zalo hjelper ikke for les dette:
Kjære alle medsøstre! Vær så snill å ikke la dere lure av teksten på Zalo flaska, der står det KLART og TYDELIG: "FJERNER FETT" .... Har nå ligget 2 dager i badekaret men har tilnå ikke mistet et eneste gram fett..så dette kaller jeg SVINDEL...

Søren  og da.. Hva skal man da bruke om ikke zalo?

ORIGINAL: Sicily

Ehm.. De har ikke Zalo i Usa eller England, vel? Det der er jo en norsk vits. Hvorfor er den oversatt til dårlig engelsk? Teit.. [8|]

Du klarte ikke bare le av vittsen da? Hva er poenget med å pirke på sånt?

Hehehe av en eller annen grunn fikk denne kommentaren meg til å le høyt[8D]
Sorry til desire[;)]

En dråpe er nok.. Yeah, right! 

ORIGINAL: Rattatai

Hehehe av en eller annen grunn fikk denne kommentaren meg til å le høyt[8D]
Sorry til desire[;)]

Word [8D]

Back
Topp