Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fleur
Det var en episode som skjedde i barnehagen. Den gjaldt ikke mitt barn, men jeg var vitne til den og måtte melde fra fordi det var uholdbar oppførsel fra den ansatte (en vikar).
I dag ringte ped.leder meg og sa at hun hadde hatt en samtale med vedkommende, og at resultatet var at hun fikk en advarsel. Etter vi hadde lagt på, slo det meg at jeg ikke visste hvor streng reaksjon en advarsel var i barnehagesammenheng.
Skal sies at ped.leder var veldig takknemlig for tilbakemeldingen min og at hun sa at det som hadde skjedd var ulovlig og ikke holdbart.
ORIGINAL: Fru Riskorn
ORIGINAL: Fleur
Det var en episode som skjedde i barnehagen. Den gjaldt ikke mitt barn, men jeg var vitne til den og måtte melde fra fordi det var uholdbar oppførsel fra den ansatte (en vikar).
I dag ringte ped.leder meg og sa at hun hadde hatt en samtale med vedkommende, og at resultatet var at hun fikk en advarsel. Etter vi hadde lagt på, slo det meg at jeg ikke visste hvor streng reaksjon en advarsel var i barnehagesammenheng.
Skal sies at ped.leder var veldig takknemlig for tilbakemeldingen min og at hun sa at det som hadde skjedd var ulovlig og ikke holdbart.
Jeg synes det høres ut som om ped.leder har håndtert situasjonen bra! Eneste annet virkemiddel var at hun kunne gitt henne en forventningserklæring. Samtidig er det i samtale med den ansatte man skal bestemme seg for hva som er mest hensiktsmessig. Jeg er synes ikke hun burde sagt til deg at den ansatte hadde fått en advarsel, jeg synes hun kunne ringt deg og sagt at hun tok saken alvorlig og at hun kom til å følge nøye med videre. Du har strengt tatt ikke noe med hva som ble utfallet...
ORIGINAL: søvnløs og lykkelig
skal mye til for å lovlig si opp en person, iallefall kommunal barnehage.
er strenge regler for det.
men bra at du sa ifra.