Advarsel! Syting!

Snufla

Elsker forumet
Har så vondt i kroppen.... Bekkenet virker ikke, hode virker ikke, ribbeina verker og "bare" 113 dager igjen til termin.. Men jeg kommer sikkert til å gå overtid som sist... Jeg vil at mai skal komme nåååå! Kroppen min takler ikke denne graviditeten :(

Måtte bare få det ut...

Uff ikke noe greit å ha det sånn :( håper det blir bedre ettervert for deg. Tenk at det kommer noe nydelig ut av alt det her hvertfall :)

Huff,sitter litt med samme følelsen....
Sender over en klem:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har så vondt i kroppen.... Bekkenet virker ikke, hode virker ikke, ribbeina verker og "bare" 113 dager igjen til termin.. Men jeg kommer sikkert til å gå overtid som sist... Jeg vil at mai skal komme nåååå! Kroppen min takler ikke denne graviditeten :(

Måtte bare få det ut...

Så kjedelig å måtte ha det sånn! Håper du kommer deg, så du får nøte resten av svangerskapet:) trøste klem<3

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Må si jeg åsliter med samme følelsen.. føler livet er litt på vent mens jeg sitter her og har det kjipt :/ Sender over en gooo klem til deg!

Takk for medfølelse og sympati. Desverre så tror jeg ikke at det blir bedre før lillebror er ute, men det hjelper å klage litt innimellom ;)

Takk for medfølelse og sympati. Desverre så tror jeg ikke at det blir bedre før lillebror er ute, men det hjelper å klage litt innimellom ;)

Det du har bv til;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp