Advarsel! Sykt negativt innlegg :(

Panamama

Glad i forumet
Jeg er så lei av å være gravid :( Vet hvor heldig jeg er som faktisk er det, og har så vondt av de som har mistet her inne. Men jeg føler meg helt jævlig. Mannen har vært borte i snart to uker og jeg er kvalm hele tiden og nesten værre - sulten hele forbanna tiden! Er så lei av å være sulten, har ikke lyst på mat i det heletatt og tvinger det i meg bare for å ikke bli dårlig. Skjelver og føler en uendelig tomhetsfølelse hele tiden - grusomt! Har virkelig ikke energi til noen ting og får så dårlig samvittighet for sønnen min som virkelig har fått sin dose TV og TV-spill i de to siste ukene. Føles helt håpløst at det bare er uke 6+6 og skjønner ikke hvordan jeg skal orke å ha det sånn mye lenger. For å toppe det hele har jeg en stor muntlig eksamen neste uke og sovner omtrent så fort jeg åpner ei bok. Gi meg styrke sier jeg bare! Er så lei at jeg føler (selv om det er sykt å si) at jeg nesten ikke bryr meg om jeg mister - da hadde jeg hvertfall blitt normal igjen :( :( :(

Håper du får tilbake energien snart!

Kanskje greit å fortelle nyheten til familie/nære venner som kan tilbringe litt ekstra tid med gutten deres? Ta ham med på lekeplassen/på tur etc noen ettermiddagen sånn at du kan komme deg?

Håper du får tilbake energien snart!

Kanskje greit å fortelle nyheten til familie/nære venner som kan tilbringe litt ekstra tid med gutten deres? Ta ham med på lekeplassen/på tur etc noen ettermiddagen sånn at du kan komme deg?
Ja, jeg har ikke så mye valg nå kjenner jeg. Heldigvis kommer mannen hjem på fredag og skal være hjemme en uke så da blir det og litt lettere. Hvem hadde visst at det skulle bli sånn nå! Når jeg var gravid med gutten min så var det jo ikke noe problem :) Men igjen så hadde jeg bare meg selv da også. Ingen andre som trengte meg.

Tenker det skal være lov å kjenne på disse følelsene også. Det er ikke barebare å gå gravid, noen får svært store plager. Jeg er mye kvalm og hadde ikke overlevd uten samboer! Tenker du bør dele det med noen så du kan få litt hjelp og avlastning.

E så hjertens enig!!! Kjente d selv i dag! Drit lei av å våkne opp t nok en dag m drittform!!

Føler m deg og godt å få ut gørra!!

God og snarlig bedring!!

Ja, jeg har ikke så mye valg nå kjenner jeg. Heldigvis kommer mannen hjem på fredag og skal være hjemme en uke så da blir det og litt lettere. Hvem hadde visst at det skulle bli sånn nå! Når jeg var gravid med gutten min så var det jo ikke noe problem :) Men igjen så hadde jeg bare meg selv da også. Ingen andre som trengte meg.

Så bra det bare en noen dager til han kommer. Forhåpentligvis er det denne og neste uke som gjør at formen din kommer seg.

Men har du noen å spørre om hjelp, spør! Bedre det enn å ta seg helt ut alene :) Kanskje du kan få litt avlastning uten faktisk å avsløre graviditeten enda.

Lykke til de neste dagene :)

Godt å høre at dere forstår ❤️ Jeg håper virkelig det ikke er lenge igjen med denne formen. Tenker mye på de som har det værre en meg og, men jeg var virkelig ikke forberedt på så mye plager så tidlig! Eller i det heletatt egentlig- sikkert naivt, men var jo så heldig sist! Takk for alle støttende kommentarer ❤️

Jeg føler virkelig med deg, og føler det litt på samme måte i dag sjøl.. Jeg er så uendelig kvalm og med en form som er helt pyton! Har en sønn som krever litt ekstra, men jeg klarer ikke å gi han alt... I tillegg strøyk jeg på en oppgave fikk jeg vite i dag, så i dag føles alt håpløst! :p

Si ifra til de rundt og spør om litt avlastning? :)

Full forståelse. En veldig heldig dame som er gravid, men som er dritt lei av å fæle seg ræva her også :/

Forstår deg så utrolig godt!! Og du har all min sympati som har en mann som er borte på jobb!! Jeg sliter skikkelig om dagen med å føle jeg gir god nok omsorg for min 4 år gamle gutt. Blir mye tv på han om dagen og det har jeg så dårlig samvittighet for. De dagene han ikke har barnehage er tøffe! Men jeg har i det minste en mann som kommer hjem kl.4 hver dag. All ære til deg som klarer deg uten det.
Har du familie i nærheten som du kan få litt hjelp og avlastning av da?:) bruk de isåfall! Det er ufattelig vanskelig med den kvalmen. Man blir så hemmet på alle måter.
Håper ikke det står på så mye lenger- husk det kan lette plutselig!:)

Dette høres akkurat ut som meg...sleit litt med migrene med min forrige...men nå er jeg kvalm\sulten \uggen 24/7... Skikkelig fortvilt...jeg er hjemme med sykt barn i dag...og måtte ringe svigers...har ikke sjans...de er her fortsatt...og de sitter å spiser middag nå..jeg orker ikke tanken på varm mat...og klarer nesten ikke lage til resten av familien heller... Skikkelig blæææ... God bedring

Det går over, men fytti katta så tøft det er når det står på. Kanskje du må vurdere å søke utsettelse på eksamen, det er jo kjipt å måtte gjøre det men noen ganger må man ta hensyn til at man rett og slett er for dårlig.

Nei graviditet er ingen sykdom, men fy så dårlig det går an å være likevel!

Her hjemme hadde det ikke gått rundt uten at mamma var her mange dager i uken. Mannen jobber ekstremt mye og jeg har vært sengeliggende i to uker med ei på 1,5 år.

Kanskje din mor eller svigers kan hjelpe med sønnen deres?

Forstår deg så utrolig godt!! Og du har all min sympati som har en mann som er borte på jobb!! Jeg sliter skikkelig om dagen med å føle jeg gir god nok omsorg for min 4 år gamle gutt. Blir mye tv på han om dagen og det har jeg så dårlig samvittighet for. De dagene han ikke har barnehage er tøffe! Men jeg har i det minste en mann som kommer hjem kl.4 hver dag. All ære til deg som klarer deg uten det.
Har du familie i nærheten som du kan få litt hjelp og avlastning av da?:) bruk de isåfall! Det er ufattelig vanskelig med den kvalmen. Man blir så hemmet på alle måter.
Håper ikke det står på så mye lenger- husk det kan lette plutselig!:)

Det er så trist når jeg føler det går utover sønnen min. Blir godt når jeg kan fortelle han hvorfor jeg har vært som jeg har vært <3 Den kvalmen er helt grusom, håper virkelig den går over snart!

Dette høres akkurat ut som meg...sleit litt med migrene med min forrige...men nå er jeg kvalm\sulten \uggen 24/7... Skikkelig fortvilt...jeg er hjemme med sykt barn i dag...og måtte ringe svigers...har ikke sjans...de er her fortsatt...og de sitter å spiser middag nå..jeg orker ikke tanken på varm mat...og klarer nesten ikke lage til resten av familien heller... Skikkelig blæææ... God bedring
Så godt du fikk hjelp! Er så sinnsykt slitsomt å være så sulten hele tiden, men ikke orke tanken på mat. Nå har jeg kommet dit at jeg nesten blir kvalm mens jeg spiser fordi jeg er så matlei! Har ei snill venninne som skal komme hit på torsdag og være med og lage mat og leke med sønnen min, det gleder jeg meg til :)

Det går over, men fytti katta så tøft det er når det står på. Kanskje du må vurdere å søke utsettelse på eksamen, det er jo kjipt å måtte gjøre det men noen ganger må man ta hensyn til at man rett og slett er for dårlig.

Nei graviditet er ingen sykdom, men fy så dårlig det går an å være likevel!

Her hjemme hadde det ikke gått rundt uten at mamma var her mange dager i uken. Mannen jobber ekstremt mye og jeg har vært sengeliggende i to uker med ei på 1,5 år.

Kanskje din mor eller svigers kan hjelpe med sønnen deres?

Stakkar deg! Og føler så med deg! Føler meg så ensom om dagen.. Og vet mannen jobber mye så det er ikke noe forandring på det i nær fremtid heller. Hva jobber mannen din med? Jeg skal prøve å komme meg gjennom eksamen, men det blir nok ikke en A denne gangen ;) Legen sa nettopp det, at graviditet ikke er en sykdom. og det er det jo heller ikke, men man blir syk av å være gravid! Denne gangen ble jeg det hvertfall..:yuck:

Back
Topp