Advarsel mot Kiddies24.com!

KnøttetoglilleX

Flørter med forumet
Bestilte 2. desember en vogn derfra. Den har fortsatt ikke kommet! Jeg har vært i kontakt med dem 10 ganger ang vogna og de svarer hver gang at den kommer til uka. Nå skrev jeg en mail tilbake for et par dager siden om at jeg syns de var useriøse og at jeg om jeg ikke fikk noe seriøst svar straks så kom jeg til å kanselere orden min der.

fikk da dette tilbake:

"When i talk bullhit so this better you order otherhere and i cancel the order !!!"

Snakk om dårlig kundeservice! Kommer aldri til å bestille noe derfra igjen.

herreguuud.... tullinger ass

Er det mulig å svare slik??

hvor i verden er dette?

Eeeeh?? Serriøst?? Men har du betalt for vogna eller?? Fytti grisen... Hadde klaga på de til noe forbruker greier eller noe....
Makan!!![:'(] BTW, veeeldig bra engelsk de hadde skrevet!!![8D]

Ja ikke sant. Kiddies24 er en barnebutikk i tyskland. Det som er så kjipt er at jeg har vært i sverige 2 ganger siden ejg kjøpte vogna og har hatt muligheten til å kjøpe den der, men latt være fordi jeg alt hadde kjøpt på nett. Kjenner jeg er skikkelig pist!

Dødsgode i engelsk skjønner jeg også... Makan!

ORIGINAL: Bamsemams

Ja har betalt gjennom Paypal så regner med at jeg får penga mine tilbake. Noen som har erfaringer med det?

aner ikke..men håper du gjør det..kanskje undersøke litt??

Leit at du opplever de slik.

jeg har kjøpt vogn med kiddies24 ganger, og har utelukkende positive ting og si om de.
Også når det kommer til reklamasjon.

Men vet at Kiddies har hatt endel problemer med en ekstern leverandør, som ikke leverer vognene til de som avtalt.
Og det er jo ikke kiddies sin feil da.

Men da har jo jeg sagt at de får komme med en ordentlig forklaring, ikke "den kommer til neste uke" som jeg har fått 8 ganger nå. Googla dem før jeg la inn bestilling, og fikk opp flere positive erfaringer, men da kan en vel banne i kjerka på at noe dritt må skje med min bestilling... Typisk meg.

Så det er faktisk de som ikke har sendt vogna? Og ikke at den står fast i tollen på gardermoen, for der ble vogna mi nemlig stående i omtrent fire uker etter jeg bestilte fra kiddies.

Voldsomt dårlig kundeservice du har fått da.
Håper det ordner seg snart for deg[:)]

Ehrmmm.... Hva er det de mener i den mailen egentlig?

"Når jeg prater bullshit så dette bør din ordre andreher og jeg kansellerte orderen"....

Så utrolig kjedelig å få så dårlig service og behandling.

Har til nå hørt mye positivt om butikken, men der hjelper jo ikke deg.

ORIGINAL: Bamsemams

Ja har betalt gjennom Paypal så regner med at jeg får penga mine tilbake. Noen som har erfaringer med det?

Jeg kansellerte en ordre pga noe tull fra de - og de trakk meg 500.- fra innbetalt beløp -> frakt mente de!

Å herremin...nå fikk jeg dårlige vibber...du har ikke blitt utsatt for svindel da?? Det lukter muffins her....

Rimelig sikker på at det ikke har vært noe svindel. Jeg fikk akkurat svar fra dem om at pengene skal komme tilbake til kontoen min så da gjenstår det å se. Det er rett og slett veldig dårlige svar hele veien. Når jeg bestilte sa de at det var 3-4 uker før varene kom inn. Etter det har jeg maila dem hver 1-2 uke og fått beskjed hele tiden om at det tar en uke til. Plutselig nå sier dem at det er produsenten som er treg. Men det var kun etter at jeg truet med å avbestille. Da fikk jeg den "bullshit" mailen tilbake og svarte så at jeg da kanselerer ordren min.

Jobber selv med distribusjon av varer og håndterer produsenter som ikke leverer til tiden daglig men kunne aldri falle meg inn å svare en kunde på den måten. Er nok kanskje uheldig også, men makan!

Er den sendt da?

Jeg har kjøpt vogn derfra, og jeg ble kjempefornøyd. Tok ikke en uke en gang før jeg hadde den. [:)]

ORIGINAL: rodstilk

Er den sendt da?

Jeg har kjøpt vogn derfra, og jeg ble kjempefornøyd. Tok ikke en uke en gang før jeg hadde den. [:)]

Samme her. Superfornøyd med de! Syns de var flinke til å svare på mail på ting jeg spurte om før bestillingen også. Kjøpte TFK Twinner twist duo der og hadde den her hjemme etter 8 dager. [:D] Ingen trøbbel i det hele tatt. Men jeg bestilte en de hadde på lager. Tok ikke sjansen på å bestille noen av de som ikke var på lager. Sparte jo ganske mange tusen på å kjøpe derifra.

Skjønte forresten ikke helt svaret du fikk, men syns nå det var unødvendig dårlig kundeservice da[:'(]. Alltid noen som har dårlig erfaringer og gode fra butikker. Sånn er det jo overalt egentlig... Men både jeg og en venninne har kjøpt derifra uten å oppleve noe sånt heldigvis!

Du kan forresten få tilbake pengene når du betaler med paypal, men usikker på hvordan det fungerer...

Back
Topp