ADVARSEL!!!! Basson vognpose

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Vil advare dere mot å kjøpe denne posen når den tid kommer, og hvis dere allerede har den så TA VEKK SNORER!

Ei jeg kjenner fikk en forferdelig telefon fra barnehagen i dag. Under sovetiden hadde de ansatte hørt litt rare lyder i babycallen, barna sover i et skur utenfor, og løp ut for å sjekke.
Det de fant var den lille jenta med snor fra basson vognpose to ganger stramt rundt halsen! :O
Hadde de ikke kommet når de kom, og hørt de lydene, kan den lille jenta ha blitt kvalt  :(
Utrolig skummelt!! Så kort kan det være mellom liv og død, et minutt til kunne vært fatalt 

Så jeg vil på det sterkeste anbefale dere å IKKE kjøpe denne posen, advar gjerne andre dere kjenner også

Off, så utrolig skummelt....!!!!

FY SKAMME SEG!! sier bare jeg!!

Er pedagogisk leder selv, og jeg er enig i at det ikke er alle ulykker i barnehagen som barnehagepersonalet skal ha skylden for, MEN babycall???

Barn som sover i barnehagen SKAL overvåkes til en hver tid! I en bråkete barnehagehverdag der det er mange forstyrrelser skal det mye til for å høre kvelelyder på en babycall, og barn skal da ikke sove i et skur alene??

Jeg er mest for de voksiposene som har glidelås forran og er uten snor.

ja enig i at barn skal passes på, og i barnehagen der vesla mi er sover de også i et skur men med en ansatt som er der konstant under sovetiden... 

Men vet at mange andre barnehager verken har vakt eller babycall, at man bare titter innom på dem fra tid til annen... 

Men, poenget mitt her var den posen, den er livsfarlig, og det vil jeg at så mange som mulig skal vite om!!! 

Har med glidelås selv ;) Igloo Troller 

Hehe ja, forsto at det var posen du ville advare mot, men ble bare så skiplet av hele babycall i barnehagen konseptet... :O

huffåhuff.. emoticon

Jeg har selv Basson sin pose så nå lurer jeg på hvilken Basson pose det er ? og var snoren sikret når barnet var i vognen? I min pose er det en snor til å stramme "hetten" i posen, denne snoren legges i en "lomme" med luke over. Denne "lomme" funksjonen har også¨urban posen og easygrow posen som jeg også har :)Så derfor lurer jeg :)

Back
Topp