ADVARSEL ang carina82

suprAnirac

Forumet er livet
Må advare dere kjære venner... Nå har jeg lært meg åssen jeg legger ut bilder... Og med mine 2 vakre jenter og en fantastisk mann, så føler jeg at jeg har såå myye å vise dere...[;)]
Her er meg før jeg klipte og farga håret...

Stilig... Men da må vi jo få se et etterbilde også, da  - eller (?)!

Ser frstn. at du har lagt ut en hel smilebildeserie av tutta di (som var helt superkjønne - smelt!!!). Men hvordan får du lagt ut flere bilder i ett og samme innlegg? Det har jeg aldri klart %¤/(()???

Ja Carina, nå må du forklare oss (meg) grønne som ikke forstår sånt... hake turt å prøve å legge ut bilde engang jeg, virker så komplisert [8D][:D]

har du en t-skje oppskrift?

Hmmm... kan prøve litt sener å forklare åssen jeg gjør det, har litt dårlig tid nå..

men flere bilder i ett innlegg: skriver inn adressa til bilde på "add image" (gule ikonet over) så ok, trykker da på innlegget / viser hvor jeg skal ha neste bilde, og gjentar prossesen som jeg gjorde med det første bilde...

Jeg er ikke flink med data, vet heller ikke hva alt heter. Jeg er nok ikke den beste i å forklare heller da...[&:]

så snuskete jenter du har Carina[:D][:D]
Ligner på mammaen sin...[;)]

så pen du er..moro å se[:D]

det er jo kjempe gøy med bilder då så bare bruk kunskapen din du[;)]men jeg syns å huske at vi har en sryte tråd her...så kan vi jo legge ut div bilder på den[8|]

hvordan ser du ut nå da når du har klippet og farga håret[8|]exstrem make over[8|]

Veldig moro å se deg Carina, men nå er jeg spent på "nye" deg!!

ja, venter i spenning her også

Back
Topp