Advarer mot sterke bilder

Lille Snodig

Glad i forumet
Her er jeg 19 uker på vei med Yrja. Bildet er fra Foreldre og barn
[/image]

Her er fødeansiktet mitt da jeg gikk med Yrja.
Er i uke 21+3
[/image]

Her skal det fødes. Veier over 100kg[:'(]
[/image]

Her er jeg 40kg lettere enn på fødebildet. HELDIGVIS
[/image]

[/image]

Sånn omtrent er jeg nå. Bare med max mekker nese
[/image]

Så pen du er :) Synes ikke du hadde noe ille fødeansikt jeg!

Ok, nå spør jeg sikkert superdumt, men de blå strekene du har på fødselsmagen din - er det det som kalles strekkmerker, eller er det bare blodårer som utvider seg og går bort etter fødsel??

Så pen du er!!![:)]
Skjønner at du syns du hadde fødeansikt, men 40 kg utgjør jo litt da... Syns ikke du så ille ut jeg![:)]
Også så lik Yrja er på deg.[:D]

wow!!

ser utroleg flott ut!! soooo flink du har vert =))) er flott du legger ut bilder, kan skape god motivasjon te andre =))
flott dame!

Ser jo forskjell på ansiktet ditt fra før og etter fødselen, men den max mekker-nasa ser eg ikkje heilt då. Fin jente. Og kjekk mann har du og[:D]

Sniker litt fra Juni2010 og var spent på hva 'sterke bilder' var, men må jo si at du er jo helt nydelig!! Så flotte bilder du har lagt ut!!
Helskjønn er du [:)]

ORIGINAL: Litenblomst

Ok, nå spør jeg sikkert superdumt, men de blå strekene du har på fødselsmagen din - er det det som kalles strekkmerker, eller er det bare blodårer som utvider seg og går bort etter fødsel??

Det er mine forferdelige strekkmerkene mine. Første barnet vårt: Jardar døde 6 dager gammel. Han ble født i uke 26+4 og de strekkmerkene kom dagen han ble gravlagt. 19 dager ETTER at han kom. Så ingen tvil om at strekkmerker er hormonellt for meg ihvertfall

ORIGINAL: Lille Snodig

Da er det sånne jeg har en del av nå. Hadde ikke sist gang, men denne gangen har jeg mye større mage! Går det vekk etter hvert eller?

Det er mine forferdelige strekkmerkene mine. Første barnet vårt: Jardar døde 6 dager gammel. Han ble født i uke 26+4 og de strekkmerkene kom dagen han ble gravlagt. 19 dager ETTER at han kom. Så ingen tvil om at strekkmerker er hormonellt for meg ihvertfall

ORIGINAL: mamma for 1 gang

Syntes du var like nydelig på alle bildene jeg... [:D]

helt enig [:D]

Da er det sånne jeg har en del av nå. Hadde ikke sist gang, men denne gangen har jeg mye større mage! Går det vekk etter hvert eller?

Mine ble helt lyse ETTERHVERT så de var ikke blå nå før jeg ble på vei igjen, men man kunne se strekket i huden om du skjønner

Ok, da kan man jo håpe at de blir mindre synlige....[:)]..fy F de mannfolka har det enkelt asså! Tenk på alt de slipper!! [:@][:D]

ORIGINAL: amc81

wow!!

ser utroleg flott ut!! soooo flink du har vert =))) er flott du legger ut bilder, kan skape god motivasjon te andre =))
flott dame!

Tusen takk. Må innrømme jeg var litt stolt. Var 93 kg 22 des 07 da jeg begynte å slanke meg. Nå i sommer var jeg 63kg. Litt kjedelig å gå opp igjen, men har jo klart det før så skal klare det igjen[:)]

Så pen du er! [:)]

ORIGINAL: amc81

wow!!

flott dame!

Tusen takk. Må innrømme jeg var litt stolt. Var 93 kg 22 des 07 da jeg begynte å slanke meg. Nå i sommer var jeg 63kg. Litt kjedelig å gå opp igjen, men har jo klart det før så skal klare det igjen[:)]

Fy søren!! Du gir meg håp [:)]

pena![:D]

utrolig pen dame :) og utrolig pent fødeansikt som du sier :) du har ingenting å klage over :) heldig som ser så fresh og fin ut når du er gravid. heldigris.. :)

Back
Topp