happysnappy
Forelsket i forumet
Det har vært en tung vei. Vi har valgt å adoptere og prosessen er igang. Vi skal til første samtale med barnevernet allerede om en uke! Det er spennende, men samtidig utmattende. Å få barn på denne måten kan ta over fire år. Likevel føler jeg en lykke over at vi har kommet dit vi er nå.
Vi kommer til å fullføre siste forsøk i Danmark, men jeg tror det blir siste assisterte befruktning for vår del. Er usikker på hvor sunt det er for både kropp og sjel med så mange forsøk. Jeg leser med stor interesse alle historiene her inne og jeg følger med på forsøkene som deles. Jeg finner trøst og deler sorgen og gleden i de historiene som dukker opp.
Jeg heier på dere. Og jeg heier på oss.
Vi kommer til å fullføre siste forsøk i Danmark, men jeg tror det blir siste assisterte befruktning for vår del. Er usikker på hvor sunt det er for både kropp og sjel med så mange forsøk. Jeg leser med stor interesse alle historiene her inne og jeg følger med på forsøkene som deles. Jeg finner trøst og deler sorgen og gleden i de historiene som dukker opp.
Jeg heier på dere. Og jeg heier på oss.