Adopsjon!

Pijah

Forumet er livet
Hva tenker dere om det? [:)]

Vi har nettopp fått vite at noen vi kjenner endelig har fått innvilget adopsjon! [:D][:D][:D]
De har ventet i tre år.. De har hatt godkjenningen lenge, og nå blir de plutselig trebarnsforeldre!!
En på litt over 4, en på litt over 2 og en på ca 1 år.
Tenk for en omstilling da!! [8D]
Jeg syns det var hektisk å gå fra 1 til 2, og her skal de altså gå fra 0 til 3, og to av de er bleiebarn..

Men, jeg er sååååå glad på deres vegne, syns det er så fint at de endelig har fått innvilget adopsjon!! [:D][:D][:D]

Oiiii... Håper de er inneforstått med hvor tøft det kommer til å bli [:-]

Kudos til de altså.. Godt det finnes sånne mennesker [:)][:)]

tenker at det er helt fantastisk:)

personlig hadde det vært uaktuelt for oss å adoptere 3, men jeg føler jeg skylder verden å snakke emd et adopsjonsbyrå om hva det innebærer å adoptere for å finne utav om det en gang kunne være noe for oss! vet veldig lite om det da, feks om det er flere som ønsker å adoptere der ute enn det er barn, eller motsatt! men tenker at det å adoptere er noe av det aller beste man kan både gi til verden, og det beste man kan få:)

ORIGINAL: Senator Malin

Oiiii... Håper de er inneforstått med hvor tøft det kommer til å bli [:-]

Kudos til de altså.. Godt det finnes sånne mennesker [:)][:)]

hehe, tror INGEN vet hvordan det er å ta på seg en sånn oppgave.. [8D]
De var godkjent for fleradopsjon, fordi hun er pedagog, og de ville egentlig ha to. Men når de har venta så lenge, og sjansen bød seg, så ville de gjerne ta alle tre fordi de ikke ville skille søsken..
Jeg bøyer meg i støvet for de altså, det er en stor oppgave de har foran seg.. [:)]

så bra at alle søsknene får bo sammen[:)]
det blir nok hektisk, men samtidig herlig for dem med en sånn gjeng[:)]

ORIGINAL: Skravlemor

sign!

syns det er flott[;)] og ja det blir hektisk, men de jeg kjenner som fikk tvillinger og trillinger i første svangerskap sier at siden de ikke visste hvordan det var å bare ha 1, så var det ikke så veldig gale.. ble fort vant til det[:D]

jeg kunne veldig veldig gjerne adoptert men samboeren min kunne ikke[&:]

ORIGINAL: IsThaBeth

Jeg synes det er helt fantastisk!

sign.[:)]

Har vurdert om kanskje vi kan gjøre det når vi skal ha nr 3 om endel år[:)] langt inn i fremtiden med andre ord

Jeg synes det er helt fantastisk[:D] Har alltid hatt lyst til og adoptere.
Sambo har 3 adopterte tremenninger fra Brasil. Først fikk de en gutt og noen år senere skulle de hente ei jente og oppdaget da en liten gutt som hang i beinet på henne hele tiden.... Det var lillebroren hennes.... De måtte bli i Brasil fram til papirene gikk i orden for lillebroren også [:)]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Jeg synes det er helt fantastisk[:D] Har alltid hatt lyst til og adoptere.
Sambo har 3 adopterte tremenninger fra Brasil. Først fikk de en gutt og noen år senere skulle de hente ei jente og oppdaget da en liten gutt som hang i beinet på henne hele tiden.... Det var lillebroren hennes.... De måtte bli i Brasil fram til papirene gikk i orden for lillebroren også [:)]

åå[:)]

ORIGINAL: Skravlemor

Åååå, så flott [:)][:)]

Jeg håper selv og få adoptere en dag, siden jeg ikke tør gå gravid en gang til.

satt her om dagen og tenkte på det. snakket med sambo og så.. vi er ikke helt fremmede for å gi et hjem til et barn som trenger det..

så flott!!!! så heldige små søsken da som ikke trenger skilles [:)]
jeg vil gjerne adoptere om vi skal ha 3 barn. vil gjerne føde en gang til men blir det fler etter det så må det bli adopsjon tror jeg

Så utrolig fantastisk. Tenk hvor lenge de har ventet og nå skjer det:-).

Hadde vi ikke kunnet fått barn selv, hadde jeg ikke vært i tvil om at jeg ville adoptert. Så fremt vi hadde blitt godkjent.

Så fantastsik, sansynligheten for at neon adopterer 3 stykker på en gang er vel ikke stor og det må jo være utrolig fint for barna og vokse opp sammen[:)]

Back
Topp