ADMIN: "Bruker finnes ikke" :(

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Puh, har til slutt kommet meg inn på BV igjen.
Jeg ble plutselig kastet ut av både App'n og Pcn med beskjed om at "Bruker finnes ikke". Okei, selv om jeg har lagret brukernavn og passord fikk jeg tilsendt nytt passord som anbefalt. Ville dessverre ikke aksepterer disse heller.. Gikk igjennom alle kodene i mailboksen min og èn gammel kode slapp meg inn hit via PC.

App'n er stein dau, den godtar ikke Frk Spent opp mot min epost, "Bruker finnes ikke" :(

Hva skjer? Noen fler som har opplevd slikt tull?

Flyttet denne over til Teknisk, og har sendt pm til IT. Håper det ordner seg raskt for deg :)

Flyttet denne over til Teknisk, og har sendt pm til IT. Håper det ordner seg raskt for deg :)
Hei! Takk for det, Sølvi :)
Jeg har nå avinstallert og innstallert appen på ny. Bruker tilsendte passord og logger inn med både brukernavn og epostadressen min. Fortsatt er svaret "Bruker finnes ikke" :(

Kommer inn via PC etter litt om og men...

Problemet tror jeg ligger i at de tilsendte passordene ikke virket på mitt brukernavn. Har nå forsøkt å endre passordet mitt fra PC, men de nye passordene er ugyldige...

Tar en kikk på dette nå i dag. Satser på at vi fort får rettet opp i en slik irriterende feil. Lite spørsmål, har du flere kontoer med den eposten og eller har du nylig endret eposten som du bruker opp mot Frk Spent kallenavnet?

Hei.

Nå virker brukeren din slik den skal, tror jeg. Håper det ikke har gitt deg for mye bryderi!

Tar en kikk på dette nå i dag. Satser på at vi fort får rettet opp i en slik irriterende feil. Lite spørsmål, har du flere kontoer med den eposten og eller har du nylig endret eposten som du bruker opp mot Frk Spent kallenavnet?
Ikke endret noe på brukerkontoen min, derfor jeg begynte å stusse :)

Og jeg har sendt melding til teknisk inne på bv.. Men ikke fått et svar en gang.. Skikkelig dårlig!!!!

Back
Topp