Adjektivhistorie

MrsMeoh

Gift med forumet
Jeg kjeder meg noe helt sinnssykt her jeg sitter... sambo kommer ikke hjem før sent i kveld....

Så - kunne dere tenke dere at vi lager en adjektivhistorie?

Jeg har begynt å skrive en tekst, men det er EVIGHETER siden jeg sist gjorde det, og jeg gjør det på en måte jeg ikke er kjent med - så det er litt vanskelig, og blir forferdelig tullete og rart...
Teksten er laget for FS... og er litt på kanten enkelte steder....

Har dere lyst til å henge med?

De som kommer med forslag til adjektiver, vil automatisk få sitt nick i historien, med mindre de gir beskjed om noe annet...  . Bare pøs på med adjektiver, så skal jeg prøve å koke dette sammen til noe lesbart

Jeg er ikke ferdig med teksten helt enda, men jeg vil se an hvor ivrige dere blir på dette. Har ikke oversikt over hvor mange adjektiver og nick jeg trenger for å fullføre enda.

Husk - dette er bare på gøy, og ingen må ta seg nært av hva som kommer ut av denne historien.
Og ikke skyt meg om jeg føkker det til.. som sagt, det er lenge siden sist

får man være med selv om man hører til på ass?[;)] sånne historier er jo kjempeartige da..men hvordan gjør du det? setter du inn der det passer? setter du ikke inn der det er "åpent" slik at det blir helt idiotisk med di ordene som kommer etterhvert?
sier man bare at adjektiv her inne da?

ORIGINAL: siwro

får man være med selv om man hører til på ass?[;)] sånne historier er jo kjempeartige da..men hvordan gjør du det? setter du inn der det passer? setter du ikke inn der det er "åpent" slik at det blir helt idiotisk med di ordene som kommer etterhvert?
sier man bare at adjektiv her inne da?

Heng deg på du snuppa [:D]

Jeg har laget et tekst, hvor jeg har lagd plass til adjektiver: __A___ og til nick ___N___! Tenkte å bare sette de inn etterhvert som det kommer forslag her... blir det litt feil eller?? Ble usikker nå siden det er lenge siden jeg har gjort dette[&:][:)]

ja du setter vel inn på den streken du kommer til etterhvert som ordene kommer. du leter vel ikke etter der det passer inn..[:D]

Kåte.

søte

Kom igjen jenter....

Heng dere med, og pøs på [:D]

kukgale

nusselige. hårete, smekre.smarte.har maaaange, men kan ikke si alt aleine:-p

Får man være med, selv om man ikke hører til her overhodet?[8|]

Jepp[:D]jeg fikk... hører til ass...kom med masse ord:-p
ORIGINAL: Julia09

ORIGINAL: Julia09

Klart det - alle som vil har lov :)

*putter inn navnet ditt og venter på et adjektiv* [:D]

Har ikke lest alle som er skrevet over her, men kommer med en ramse:

flinke, sløve, snørrete (hehe, er jeg barnslig nå?? putt det på meg[8D]), hårete, fantastiske, kjappe, pripne, blomstrete, fagre, masete, irriterende....

Nok? Flere?[:)]

Er enig med siwro, sett dem inn etterhvert, da blir det morsomst[:D]

svette. horate, iskalde, glo heite. lesbiske. rappkjeftige

hahaa, etter å ha lest oppover, ser jeg mange her er hårete[8D][8D][8D]

hihi kom med grove ogs da jenter.....ARTIG...føler meg så stygg som lager bare sånt...men det er såå artig.[:D]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp