Adjektivhistorie FERDIG!

M*

Forumet er livet
VIP
Først vil jeg bare si at jeg gjerne skulle valgt ALLE nickene her inne,men da hadde den historien her aldri blitt ferdig + at fantasien min er ikke på det høyeste nivået for tiden akkurat...[8D]

Det var en gang en gjeng med sprudlende damer som møttes inn på et overfladisk baby forum. De var alle sammen forskjellige, men hadde i hvertfall en blå ting til felles: at de ventet deilige barn alle sammen. De krakilske damene ble mer og mer knyttet sammen i løpet av de frastøtende 9 mnd de gikk gravide. Flere av dem bestemte seg også for å møtes på bedårende BV-treff, og fant dermed ut at de ikke var så forskjellige allikevel. Så det siste sexy året har de fleste av oss fått opptil flere nye bedritne venner[:)] Kinky meg har i hvertfall blitt godt kjent med både spygrønne *ceccemor*, illeluktende twistedsister, fasinerende snuppedulla og musikalske HegeS79. Har også fått inntrykket av at den lilla Slinsie og den skrikende Silje1982 har også blitt veldig gode venner, noe som er nerdete koselig![:)]

Nå er de søte små shoppegale barna våres født,og begynner å bli ganske store. De ruller, krabber, sitter, reiser seg opp, osv. Ja,de er generelt ganske stygge (uff,dette ordet passet ikke inn her da,meeen..[X(]). Tiden går så knirkende fort!

Flere av oss skal snart tilbake til de feilkobla jobbene våres. Vet i hvertfall at både den søte Jas og den morsomme Siw2ril begynner allederede å jobbe i den kravstore Juni måneden[&o]. Det blir dermed mindre tid til rølpete BV fremover! Jeg AKA den fingrete monjen håper allikevel at vi ikke glemmer hverandre,og at vi fortsatt setter av litt smellvakker tid til å hilse på hverandre her inne og på treff. Hadde vært kjempe trist om vi mistet den klamme kontakten vi har fått i løpet av det siste året!!

Ellers ønsker jeg dere en sur mandagskveld med harry Paradise Hotell!! [:D] En stor tåpelig klem fra meg til dere sukkesøte jenter[:)]

PS: håper den nebbete *jordbærpiken* klarer å få dratt med oss alle sammen på et rampete landstreff!!![:D]

HØHØ!

[:D][:D]

[:D][:D][:D] hahaha, morsom, morsom [:D][:D][:D]

HEHE![:D] Den var go ja...skjønner at du kjeder deg!![:D][:D]

Hehehe, morsom adj historie [:D][:D]

*Stående applaus* [;)] 

flink du har vært[:D]

skikkelig kult å være spygrønn,hehe[:D]

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Kjempe bra monjen![:D] Jeg liker adjektiv historier jeg, syns det er morro! hehe...[:)]

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Kjempe bra monjen![:D] Jeg liker adjektiv historier jeg, syns det er morro! hehe...[:)]
[/quote
[:)]

Hehe.. Så jeg lukter fælt asså?? :D Får dusje litt oftere jeg da kanskje... ;)

Bra historie!! ;)

Det morsomme er at jeg nettopp kjøpte en lilla genser og en lilla t- skjorte

Hilsen fra Vivel:
b , j n æfv

[:D][:D]

jeg er nebbete ja!![:@][:@][:'(]

takk for den......[:(][:(][:(][:(] liker ikke deg heller!!!!!!![:'(]

kjempemorsom,monjen!![:)][:)] liker adjektivhistorier!!!!!

Heheheh.....morsomt... Interessant at jeg er musikalsk gitt [8D][8D][8D][8D] tror jeg skal videreformidle det til min kjære samboer [;)][;)][;)][;)] 

morsom, monjen [:)][:D]

Back
Topp