Adjø dere

Frøgen*

Glad i forumet
Jeg håper at noen har lagt merke til at jeg har forsvunnet fra forumet, oppdaget selv i dag at det faktisk er en hel måned siden jeg var innlogga! Og da tar jeg rett og slett meg selv i nakken og sier takk for meg. Jeg har satt utrolig pris på dere jenter og dere har gitt meg utrolig masse i tiden vi har fulgt hverandre!
Har fått mange gode råd, mang en latter, og blitt både provosert og oppgitt. Har gladelig diskutert, og det har til tider vært hett rundt meg. Men alt i alt har jeg følt meg som en av dere. Så tusen takk for alt vi har kunnet dele sammen :-)

Nå er hverdagen over oss for fullt og tiden strekker ikke til rett og slett.
Ønsker dere alt godt fremover <3

Stor klem fra meg

Trist om du forlater oss for godt, men du får ha lykke til videre. Har savnet diskusjonene dine, i denne stille tiden.
Det er lov til å titte innom engang i blant da emoticon .

Du får ha lykke til videre med Dennis og ny leilighet, og livetHåper du stikker innom en gang i blant!

Vildet skrev:
Trist om du forlater oss for godt, men du får ha lykke til videre. Har savnet diskusjonene dine, i denne stille tiden.

Signerer denne :-)

elva* skrev:
Vildet skrev:

Signerer denne :-)

Signere denne, jeg også. 

Triste greier men sån er det,,, skulle vell gjort det sammen men er ikke så enkelt gitt he he..

Klart vi har merket at du ikke er så aktiv lengre, savner innleggene og trådene dine..Men tror det har dabbet av for mange her..er ikke så mye innom lengre jeg heller..

Du får ha masse lykke til med Dennis, leiligheten, og alt annet
Vi kommer til å savne deg alle sammen! Men stikk gjerne innom en gang i blantemoticon

Hey, det er ingen krav til å være pålogget så og så ofte for å kunne titte innom i ny og ne! Savner de gode gamle dager her...
Tenker på alle i den gode gjengen vår som venner jeg! Selv om det aldri blir det samme så kommer jeg i alle fall aldri til å glemme alt som gjengen vår har gitt meg!
Gla i dere alle sammen!

Ønsker dere lykke til videre
Er ikke så ofte innom lengre jeg heller, kan fort gå flere uker.
Men titter da innom i ny og ne.

Klem <3

Så trist at du forlater oss! Lykke til med gullgutten din, ny leieilighet, mann og alt annet! Klem

Masse lykke til, skjønner hvordan du har det.. føler det litt slik selv men klarer ikek forlate forumet helt selv om jeg sjelden svarer...

Håper dere koser dere masse fremover.

Back
Topp