ADIL...

Har han bytta etternavn..?[8|]

ORIGINAL: Shygirl

Vet dere ike hvem ADIL er??!?!?[8D]

Det er jo han superhotte dommeren på norske talenter...og han danseren som vant det dansetalent showet for noen år tilbake.....

Han er bare så innmari lækker at... *sukk*[:-][:)]

ORIGINAL: ©Smartass

Hva het han før da, og hva heter han nå? Får opp Adil Khan når jeg søker på han, og det tror jeg han har hatt som navn hele tiden? Eller har han noe annet nå? [8D]

oh, fant. han het Thathaal i 2006 [8D] så ja, da har han vel skifta? :p

ORIGINAL: Nawroz

er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

enig! *siklesikle* godt gubben ikke er hjemme nå [;)][8D]

sign!!!

Hva het han før da, og hva heter han nå? Får opp Adil Khan når jeg søker på han, og det tror jeg han har hatt som navn hele tiden? Eller har han noe annet nå? [8D]

oh, fant. han het T*h*athaal i 2006 [8D] så ja, da har han vel skifta? :p

Ikkesant.. Etter de der dansegreiene så gikk de jo til rettsak og greier mot slektninger med samme etternavn, for at han og syngesøstra (og faren) skulle få ha etternavnet alene[8|] Skulle vel være deres trademark elns..
Tapte rettsaken såklart.. Og nå har han bytta til KHAN?[:D] Ultraspesielle navnet som iiiiingen andre heter?[:-] Jauda.. man kan jo endre mening.[:D]

Han er HOT, HOT, HOT!!!!!!!!!!!!! Og når han attpåtil kan danse...... *sukk*

oh, fant. han het T*h*athaal i 2006 [8D] så ja, da har han vel skifta? :p

Ikkesant.. Etter de der dansegreiene så gikk de jo til rettsak og greier mot slektninger med samme etternavn, for at han og syngesøstra (og faren) skulle få ha etternavnet alene[8|] Skulle vel være deres trademark elns..
Tapte rettsaken såklart.. Og nå har han bytta til KHAN?[:D] Ultraspesielle navnet som iiiiingen andre heter?[:-] Jauda.. man kan jo endre mening.[:D]

Eh, haha, såpass [8D] Ikke hørt om den saken, men spesielt å gå til rettssak mot slektninger for å få ha et etternavn i fred da [:-]

Og nei, hehe, Khan er ikke akkurat det minst brukte etternavnet i verden xP merkelig å bytte til et slikt etternavn, når man først går til rettssak mot familiemedlemmer pga et sjeldent etternavn [8D]

Oppdatering fra stalkern (meg), han heter Adil Khan Thathaal på face, bruker sikkert Adil Khan som artistnavn fordi det er litt enklere enn Thathaal [8D]

og ja, jeg blir besatt av å finne ut av ting om jeg først er i gang [:-]

nei, forresten, det var bare en fangruppe. nå logger jeg av før jeg fremstår som en ordentlig stalker (eller er det for sent?) [X(]

Så fine øyne <3

Back
Topp