LilleLavendel
Forumet er livet
noen som har den? over/under/normal-pronasjon på dere?:) står den ivaretar ulike løpesett! er dere fornøyde? har lagt den av på xxl i oslo. var jo billig billig!:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen som har den? over/under/normal-pronasjon på dere?:) står den ivaretar ulike løpesett! er dere fornøyde? har lagt den av på xxl i oslo. var jo billig billig!:)LilleLavendel skrev:
Pannekaka skrev:Ja, sånn ja. Jo det vil det jo bli tilslutt når skoen er utslitt.. Det var ikke mine akkurat.. høhø :P©Smartass skrev:
Hehe. En god løpesko har ca. 1 års levetid hvis man bruker den da så halvannet år hadde ikke vært værst :p
Oi.. Jeg mente ikke at de var dårlige asså. Jeg likte de godt, var nok bare uheldig :P©Smartass skrev:
Løpesko er ferskvare, akkurat som bildekk. Hvis skoene har stått i skapet i tre til fire år, så bør de skiftes selv om de ikke er utløpt. Mellomsålematerialet og limet i skoen tørker inn slik at kvaliteten forringes.
Før logg over treningen, og skoene dine, så vet du hvor langt de har løpt.
Løper
du mer enn tre ganger i uken, bør du ha flere par å bytte på, slik at
skoene får en sjanse til å tørke opp og gjenfinne fasongen. Da varer de
lenger, og gir bedre totaløkonomi.