ADHD prosjekt? Flere som skal delta?

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet

N

Elsker forumet
Vi skal delta på ett prosjekt/undersøkelse av 3 åringer rundt om i landet rundt ADHD. De som har fått mulighet til å delta er noen av oss som er med i mor og barn undersøkelsen blant annet.

Så da lurte jeg på om det var noen her som skulle delta på det samme?
Har ikke satt meg helt inn i det,men de skal teste barna en hel dag og når de er 7år skal de inn igjen. Min datter har ikke adhd,men er veldig aktiv til tider(som de fleste 3 åringer er[;)]) Men det er de 3 åringene som ikke slutter å være hyperaktive når de blir eldre og vi vet jo aldri om det faktisk kan være vår datter som faller inn under den gruppen[8|]

Dette er,om jeg husker rett,å få mer informasjon om adhd i yngre aldersgrupper[8|]  Og kan vi bidra med noe til å gi informasjon til foreldre med barn med adhd skal vi delta med glede.

ORIGINAL: noona

Ingen som har fått om dette i postkassa?[8|]

Jo vi har...vi vet ikke helt om vi skal bli med..Må jo inn til oslo og det er jo litt styr mht til jobb og alt mulig

ORIGINAL: FrøkenM

Jo vi har...vi vet ikke helt om vi skal bli med..Må jo inn til oslo og det er jo litt styr mht til jobb og alt mulig

Litt styr er det jo,men tur/retur pluss mat utgifter blir dekket.
Det stod jo noe om at de fleste fikk fri fra jobben til å delta,men det gjør
nok ikke jeg. Men får prøve å få byttet vakt eller no[;)]

ORIGINAL: FrøkenM

Litt styr er det jo,men tur/retur pluss mat utgifter blir dekket.
Det stod jo noe om at de fleste fikk fri fra jobben til å delta,men det gjør
nok ikke jeg. Men får prøve å få byttet vakt eller no[;)]

Nei tror ikke jeg heller får fri..dessuten så virkelig hater jeg å be om fri...hmm ja vi får se

Det er et spennende prosjekt syns jeg. I tilleg får vi jo en evaluering av barnet vårt med lege og psykolg

Så interessant! Har ikke hørt om prosjektet, men er SÅ glad for alle som blir med på sånne ting. Er jo kun sånn vi kan få mer kunnskaper om emnet.

ORIGINAL: camilla82

Det er et spennende prosjekt syns jeg. I tilleg får vi jo en evaluering av barnet vårt med lege og psykolg

Helt enig[:)]
Selv om man ikke tror barnet sitt har adhd,kan man bidra til at vi får mer infomasjon om adhd i tidligere stadie. Det er visst ikke så mye informasjon om det[8|].
Og som nevnt tidligere,vi vet jo ikke i så tidlig alder,brått så er det min datter som får en adhd diagnose med årene[;)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Så interessant! Har ikke hørt om prosjektet, men er SÅ glad for alle som blir med på sånne ting. Er jo kun sånn vi kan få mer kunnskaper om emnet.

Det er 2 tusen i norge som får mulighet til å delta og JA det er viktig å delta for å få mer kunnskap[:)]

Så selv om vi ikke har noe mistanke om adhd her i huset,kan vi jo aldri vite[;)]

Back
Topp