Adhd og Ivf

Duffoffmm

Andre møte med forumet
Hei! Lurer på om det er noen med samme diagnose som kan svare meg på noen spørsmål ☺️ Jeg ble diagnostisert sommeren 2020, men har ikke begynt på medisiner grunnet ivf.

jeg skjønner jo at dette med ivf kan ta sin tid, og symptomene / plagene jeg har med adhd går utover livskvaliteten min. Jeg har eg ønske om å prøve ut medisiner for å se om det kan gjøre en forskjell for meg, men jeg har ikke gjort noe med dette pga prøverørsprosessen. Da jeg ikke vet om det går?

Litt rotete innlegg men håper noen skjønner hva jeg mener og evt kan svare på det jeg lurer på

Jeg syns du bør snakke med klinikken/sykehuset hvor du skal ha behandling og høre om det passer å gå på de medisinene du vil prøve under forsøk. Kan jo hende det går greit å gå på noe under forsøket men under graviditet så må det forandring til eller du må følges opp tettere pga medisiner :)
Jeg har ikke diagnosen men går på medisiner som jeg ikke kan gå på under graviditet men under forsøk.

Tusen takk for svar, må henvises fra fastlegen til psykiater for å prøve ut forskjellige medisiner og finne rett dose. Får snakke med klinikken om dette fryseforsøket ikke går, å få fortgang på dette. Mye i livet stopper opp i denne prosessen, det er ikke bare bare.. tusen takk for du tok deg tid til å svare

Back
Topp