ADENOVIRUS sa jeg!!!

©Smartass

Forumet er livet
Japp, det har Arezo.
Noen som har peil på hva det vil si?[8|]
Spurte legen men fikk et dumt blikk tilbake, og noe mumling om at det da går på magen og luftveiene.
Kikhosteprøven har enda ikke kommet tilbake, den ble tatt i går tidlig. Jeg var visst fryktelig masete da jeg spurte, og ting måtte gå sin gang, og sånn er det bare. Får håpe den kommer imorra.. Okei[X(]

Nå ble vi akkurat flytta ned på den vanlige infeksjonsposten da, der vi var før var egentlig en vanlig avdeling som de hadde stengt av fordi det var fullt her nede da vi kom.
Her nede var det ikke mye trivelig[:(] sluse og sånt, så roper de gjerne gjennom glassdøra sånn at de skal slippe revask holdt jeg på å si..[8D]

Adenovirus infeksjoner vanligst årsaken sykdom i luftveiene, men avhengig av infiserer serotype, kan de også føre til at flere andre sykdommer, slik som gastroenteritt, konjunktivitt, cystitt, og utslett sykdom.

Symptomer på luftveissykdom forårsaket av adenovirus infeksjon spenner fra vanlig forkjølelse syndromet til lungebetennelse, falsk krupp, og bronkitt.

Pasienter med nedsatt immunforsvar er spesielt utsatt for alvorlige komplikasjoner av adenovirus infeksjon.

Akutt luftveissykdom (ARD), første anerkjent blant militære rekrutter under andre verdenskrig, kan være forårsaket av adenovirus infeksjoner under vilkår av trengsel og stress.

Nylig, flere adenoviruses, adenovirus spesielt 36 (AD-36), har vist seg å forårsake fedme hos dyr, og er forbundet med fedme hos mennesker.

Takk[:)] jeg googlet jeg også[8D] men det var bare så lite konkret, eller så vidt spenn.

Hun legen kom ned en tur nå. Tror bare hun er litt generelt fjern jeg. Snakker halve setninger, og svarer helst ikke og sånn[:'(]

ORIGINAL: Natural Beauty

Hvor lenge skal dere være her? Venter dere på operasjon? Masse god bedring til lille snuppa di:)

Vet ikke. Vi blir nok her over helga kan jeg minst tenke meg. Hun er skikkelig dårlig[:(] har tatt røntgen nå, og får svarene derfra straks, hvordan det ser ut i lungene. Så må vel den j**** kikhosteprøven komme tilbake snart?[:'(]
Hun har sluttet helt å spise selv nå, prøvde henne litt, men vil ikke. Så så lenge hun er på o2 og mates i sonde så må vi jo bli..
Og jeg vil jo såklart at hun skal være her, men det er litt vanskelig med de andre to små også[&o] kabalen går bare ikke opp![:(]

Alle gallegreiene er helt på vent foreløpig. Hun har jo blitt utsatt og utsatt på riksen fordi hun må bli frisk før hun kan i narkose. Hadde blitt satt opp igjen 1.mars, men det må vel utsettes igjen nå.
Nå er jo forsåvidt galleproblemene borte for tiden også, men siden de så tydelg så anomali på første ul så må vi jo rinne ut av hva det er[&o]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Klem fra meg

Back
Topp