Aden + Anais muslin wrap!

Trudee

Glad i forumet
xsmile9 Da har jeg bestilt svøpetepper til lillegull xsmile2 Gleder meg sånn til å ta de i bruk! Har sett noen videoer og denne gangen, med rette typen tepper og det hele, SKAL jeg greie og svøpe også xsmile5

Svøping er fantastisk! Jeg skal sjekke den linken etterpå, sitter med telefonen nå..

De så supre ut! Veldig bra at de puster, for å forhindre overoppheting! Kanskje jeg skal skaffe meg noen sånne?!?

Ja, det syns jeg også! Smile Viss du liker å svøpe så kommer de sikkert til nytte! Smile De virker veldig populære! Prøver å finne de billigere på amerikanske nettsider, men finner ikke ut hva de tar i frakt å sånn før etter bestilling, så er litt vanskelig i fht. 200kr regelen..

Svøping er fantastisk! Jeg skal sjekke den linken etterpå, sitter med telefonen nå..

Ja, jeg har skikkelig troen denne gangen på at det kan hjelpe på ammeproblemene jeg hadde sist. Disse teppene ser bare så praktiske å gode ut! Smile

Ja, jeg har skikkelig troen denne gangen på at det kan hjelpe på ammeproblemene jeg hadde sist. Disse teppene ser bare så praktiske å gode ut! Smile

Ja, nå har jeg også bestilt. :)

Back
Topp