Adapter til bilstol

Lunken

Blir kjent med forumet
Er dette noe som blir brukt, eller litt bortkastet? Klarer ikke bestemme meg om det er verdt det eller ikke, eller om det er bedre for han å ligge i vognen enn å sitte i bilstolen
 
For vår del var det absolutt verdt det!:) vi hadde også sete du kan legge flatt da.
 
Verdt det. Kjøpte det når mini var 3-4 mnd og angret jeg ikke gjorde det før. Men det spørs litt hvor mye du er ute med mini på småting. Min sov ofte på dårlige tidspunkt for min del og da var det dumt å vekke for å flytte over i vogn eller bæresele.

Tenker det vertfall blir brukt senere ved evt. søsken under henting/levering rundt omkring.
 
Veldig nyttig for oss! Vi har noen meter til der bilen står fra huset og er lettere å trille mini på understellet og bære tom vognbag enn å bære mini i setet og trille tom vogn feks. Kjekt inn og ut til helsestasjonen, innom butikken osv.
 
Har ikke hatt det til noen av mine 3 barn. Har savnet det innimellom, men klart meg fint uten. Har vært mest aktuelt på handleturer og da har jeg puttet bilstolen oppi en handlevogn.
 
Kjøpte adaptere brukt av en venninne og fikk solgt de til samme pris. Ble brukt en del når vi var på butikk/kjøpesenter. Så absolutt verdt det. Hadde nok derimot ikke hatt behov for det nå i disse koronatider :rolleyes:
 
Bruker det mye når jeg er ute. Kjekt å slippe å dra med bagdelen over alt når jeg må ha med babyen på korte turer i vogn (for eksempel helsestasjonen, kjapp tur på butikken, sykehustime o.l.).
 
Kjøpte brukt på finn til 100 kr, og det er absolutt verdt det! Bilstolen + unge er drit tungt å bære mer enn noen få meter :hilarious:
Men sjekk finn, godr kupp som kan gjøres der, også gjør det ikke noe om det ikke blir brukt heller!:D lett å selge igjen også har jeg inntrykk av!
 
Hadde det her. Men det var før koronaen. Og var veldig verd det. Tar vare på den til vi er sikker på at vi ikke får flere barn, Så blir den tilbudt til de som kjøper vogn eller bilstol, om ingen vil ha den så selger jeg den på finn å håper på å få litt igjen for den der. Men skulle jeg brenne inne med den så har jeg brent inne med verre ting.
 
Jeg savna det masse med nr 1. Kjøpte det til nr 2 og har brukt det veldig mye :)
 
Back
Topp