Adams matpakke

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Lurer på om noen har prøvd det? Og hva deres erfaringer med det er. Er så lei av middagsstresset hver dag, føler at vi bare spiser det samme hele tiden også.

Skulle forresten stå Adams matkasse. Dumme ordliste greia på telefonen.

Ser det reklameres masse for det på facebook for tiden.

For vår del er det helt uaktuelt. Vi er en stor familie og i tillegg en mann som er allergisk mot alt og 3 gutter som er ekstremt kresen. Kun jeg og eldste jenta som kan spise "normal"/sunn kost.
Men sikkert fimt for "kjernefamilien" som er høvelig altetende :)

Vi testa d no dinne veka. Veldig enkel og god mat. Økonomisk sett lønne de sej ikkje for oss, men treng å få et spark bak me å lage meir mat me grønnsaker.

Vi spiser så mye at jeg tror ikke det blir nok mat oppi en sånn boks? :/ Får vel bare være flinke til å stormande 1-2 ganger i uka- og alltid skrive liste på forhånd når man ikke er sulten eller alt for mett :-b

Med to gutter på 4 og 5 år i hus så bruker vi alltid 800-1000gram kjøtt + masse tilbehør..:s gruer meg helt ærlig til vi har 3 tenåringsgutter i hus om 10 år :-b heldigvis lenge til!

Synes det virker veldig bra, men dessverre så leverer de ikke her. Men tviler på at det lønner seg i forhold til storhandlig og skikkelig planlegging. Men i forhold til å gå på butikken hver dag å kjøpe litt ekstra "tull" hver gang, så er det nok økonomisk. Men som flere skriver her så er det kanskje ikke for storfamilien. Og allergier og kresne barn (voksne?) gjør det nok vanskeligere å bli fornøyd med noe slik.

Synes det virker veldig bra, men dessverre så leverer de ikke her. Men tviler på at det lønner seg i forhold til storhandlig og skikkelig planlegging. Men i forhold til å gå på butikken hver dag å kjøpe litt ekstra "tull" hver gang, så er det nok økonomisk. Men som flere skriver her så er det kanskje ikke for storfamilien. Og allergier og kresne barn (voksne?) gjør det nok vanskeligere å bli fornøyd med noe slik.

Vi bruker ekstremt mye penger på mat fordi vi er dårlige til å planlegge og går på butikken hver dag å kjøper masse "dritt", så lurer på om det kanskje er verdt å prøve dette. Vi er jo bare 2 stk og er ikke spesielt kresne heller så :)

Vi bruker ekstremt mye penger på mat fordi vi er dårlige til å planlegge og går på butikken hver dag å kjøper masse "dritt", så lurer på om det kanskje er verdt å prøve dette. Vi er jo bare 2 stk og er ikke spesielt kresne heller så :)
Da hadde jeg prøvd. :) Flere leverandører har jo rabatt på den første leveringa/leveringene, så det skader jo ikke. :)

Dårlig å planlegge, men usikker om jeg hadde brukt maten jeg fikk, er sååå lite gøy å koke til seg selv... Kjekkere når du er to...

Back
Topp