Adams matkasse

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Vi har akkurat bestemt oss for å prøve denne og får første sending den 28/01.
Noen av dere som bruker denne type løsninger? :)
Vi er håpløse på å finne på ting til middag, så håper virkelig dette vil gjøre mye av susen :D

Har hatt, men rakk ikke alltid å bruke opp maten fordi vi noen dager lagde annen mat. Funka ikke så bra for oss da vi helst vil bestemme selv hva vi skal spise, men forsøkte det av samme grunn som dere. Noe mat var kjempegodt og andre ting var kjedelig. Nå er vi tilbake til vanlig middagslaging :) men skulle gjerne hatt frukt og grønt-kasse da, det har vi hatt før og det var toppen.

Gi oss en skikkelig tilbakemelding :rolleyes:
Vi har sett på det selv men syntes det virket dyrt i forhold til det man fikk!
Skulle gjerne hatt det av og til i perioder hvor vi var matlei.

Skal gi tilbakemelding :)
Det virker som en god ide for å få i seg bra og sunn mat :)

Vi hadde en annen matkase en stund. Sa opp abonnementet da de endret slik at vi måtte si i fra over en uke i forveien hvis vi ikke skulle ha en uke. Når det plutselig kom jobbarrangement og familiemiddager med en ukes varsel sto vi igjen med ekstra mat vi ikke fikk brukt. Dessuten begynte de samme tingene å komme igjen med små variasjoner. Håper dere har mer flaks!

Vi har hatt Adams lenge, men akkurat nå har vi pause.
Vi er veldig fornøyde, har hatt forskjellige kasser, men favoritten er nok favorittkassa Har man en hektisk uke i møte, er ekspresskassa helt super!
Des siste gangene hadde vi velg&vrak-kassa. Det var veldig gull, slik at jeg kunne luke bort de jeg ikke var så veldig gira på :D
Er ikke no fornøyd med den nye appen dems, men mulig det bare er en tilvenningssak.

Jeg synes ikke prisen er så ille, man får gode, sunne middager, med nydelige råvarer!
Men synes dog porsjonene er litt små.
En kasse for 4, er beregnet på 2 store og 2 små.
Kjedelig når man har barn over 5-6 år som faktisk spiser en del...

Har lenge vurdert, men ikke prøvd. Spent på å høre hvordan det er. Kanskje jeg prøver også! [emoji3]

Vi skal prøve sunn og lett-kassen fra uke 5. Jeg er litt kresen i matveien, så veldig spent om dette er noe for meg. Har bestilt levering bare annenhver uke, så vi eventuelt kan si opp abonnementet etter første kasse dersom vi ønsker det.

Vi har hatt Adams lenge, men akkurat nå har vi pause.
Vi er veldig fornøyde, har hatt forskjellige kasser, men favoritten er nok favorittkassa Har man en hektisk uke i møte, er ekspresskassa helt super!
Des siste gangene hadde vi velg&vrak-kassa. Det var veldig gull, slik at jeg kunne luke bort de jeg ikke var så veldig gira på :D
Er ikke no fornøyd med den nye appen dems, men mulig det bare er en tilvenningssak.

Jeg synes ikke prisen er så ille, man får gode, sunne middager, med nydelige råvarer!
Men synes dog porsjonene er litt små.
En kasse for 4, er beregnet på 2 store og 2 små.
Kjedelig når man har barn over 5-6 år som faktisk spiser en del...

Vi valgte express for 2 personer. Jeg har en bamse av en mann med stooooor apetitt.
Blir det for lite?

Vi valgte express for 2 personer. Jeg har en bamse av en mann med stooooor apetitt.
Blir det for lite?

Tja, det kan fort bli litt snaut.
Her er ikke barna så gira på denne matkassa, så vi har ofte blitt sittende med mat til 4 på kun oss 2.
Da spiser vi oss gode og mette, og den ene har lunsj på jobben dagen etter :happy:

Back
Topp