Ada her jo bursdag i dag, men

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
farmor(ada's oldemor) har enda ikke ringt!
Hun pleier BESTANDIG og ringe når noen har bursdag, men ikke i dag[&o]
Kjenner jeg er litt skuffa, jeg... Hun har sikkert glemt det, men hun pleier og ha det skrevet ned på kalenderen..
Hun har jo fått gave og kort da, så sånn sett har hun gratulert henne med dagen.. Men ikke på SELVE dagen..[8|]
Lov og være skuffa?[:o]

Trøst deg med at de eneste som ringte på Bjørnar sin bursdag var min mor og ei venninne,INGEN annen familie. 

ORIGINAL: forvirretmor

Trøst deg med at de eneste som ringte på Bjørnar sin bursdag var min mor og ei venninne,INGEN annen familie. 

Huff, kjipt ja[&o]

ORIGINAL: AnaBanana

Gratulerer masse med dagen iallefall [:)]

hehe, tusen takk[;)]

Gratulere sååå masse med dagen!!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

Gratulere sååå masse med dagen!!!![:D][:D][:D][:D]

Tuuusen takk[:D]

Kanskje hun bare tenker at hun har jo allerede gratulert henne med dagen, den dagen dere feiret? Eller at hun tenker feil i forhold til det, hun er jo ikke akkurat ny lengre hun heller[;)]

Gratulere med dagen[:)][:)]. Som tanntrollet09 skriver så kanskje hun ikke tenker på det ettersom hun har gitt gave..? Har dere feiret dagen hennes da?

Vi feiret bursdagen til Are 3 dager før,og ingen ringte på bursdagen hans. Ettersom de har kommet å gratulert før så forventer jeg ikke at de skal ringe på dagen hans. 

Skjønner feelingen, her var det min mor som var glemsk og ikke kom på å gratulere før 10 minutter etter at vi kom på besøk[&:] Vi bor i generasjonsbolig, så vi er jo stadig vekk innom. Hun tenkte ikke over at det var noe spesielt da vi kom idag.. Jeg var til og med innom der igår kveld og minnet dem på at det var Andreas sin bursdag idag.. Men det hjalp visst ikke[8|] Selvfølgelig er sånt litt sårt, det er jo en viktig dag for oss. Men samtidig vet jeg at jeg har glemt den første bursdagen til et par av mine tantebarn, datoen har liksom ikke satt seg helt i hukommelsen.. Så ser at jeg kunne gjort det samme selv, desverre[8D]

ORIGINAL: Rico82

Gratulere med dagen[:)][:)]. Som tanntrollet09 skriver så kanskje hun ikke tenker på det ettersom hun har gitt gave..? Har dere feiret dagen hennes da?

Vi feiret bursdagen til Are 3 dager før,og ingen ringte på bursdagen hans. Ettersom de har kommet å gratulert før så forventer jeg ikke at de skal ringe på dagen hans. 

Ja, vi feiret den for en stund tilbake... Hun var jo der, men litt lei meg likevell.. Men nei, hun begynner sikkert og bli litt glemsk[8D]

Jeg har ikke rukket å vært på i det siste, så jeg kommer med en hilsen om vel overstått 1.års dag til snuppa di

Back
Topp